ללא חשש ערבים

ארגון להב"ה יעניק תעודות כשרות לעסקים אשר יתחייבו שלא להעסיק עובדים ערבים. "עסק שמעסיק את אויבי ישראל דינו להיות מוחרם"

חדשות כיפה אורי פולק 26/01/11 00:00 כא בשבט התשעא

ללא חשש ערבים
Alfonso Jiménez-cc-by-sa, צילום: Alfonso Jiménez-cc-by-sa

חזית המאבק של ארגוני הימין נגד ערביי ישראל - צוברת תאוצה ביוזמה חדשה של ארגון להב"ה (למניעת התבוללות בארץ הקודש). במסגרת כנס פעילים שקיים הארגון השבוע בירושלים, הוצגה תעודת כשרות חדשה שתוענק על ידי להב"ה לעסקים שאינם מעסיקים עובדים ערבים.

מדובר בצעד שמקדם הארגון מחשש להתבוללות בין צעירות ישראליות לבין ערביי ישראל, במסגרת מאמצים נוספים שכבר מופעלים על ידיו. על התעודות נכתב: "וזאת לתעודה כי בעל עסק זה מעסיק: עובדים יהודים ולא מעסיק אויבים!".

פעילי להב"ה התכנסו השבוע באסיפת פעילים בירושלים, בה הוצגה התעודה לצד יוזמה נוספת להחתמת אלפי אזרחים יהודים בירושלים על התחייבות, לפיה הם יבצעו רכישת מוצרי מזון וניקיון אך ורק ברשתות אשר תתחייבנה להעסיק עובדים יהודים בלבד. "אין זה סוד שישנה תחרות גדולה בין רשתות המזון הגדולות באזורנו... אנו יכולים להציב דרישות ולגרום לכך שיהיה משתלם להם להעסיק יהודים, ולפטר את האויבים הרבים המסכנים את בנותינו".

שני הפרויקטים יצאו לדרכם כבר בשבועות הקרובים, כשפעילי הארגון מתכוונים לפעול קודם כל ברחבי ירושלים ולאחר מכן ובהדרגה - אל יתר הערים המרכזיות בישראל.

מנכ"ל הארגון, בנצי גופשטיין, הסביר היום כי "אין זה סוד שיש תחרות בין בעלי העסקים והגיע הזמן שהלקוחות יציבו דרישות נוספות פרט לכשרות המזון, הנוגעות לכשרות העסק - עסק שמעסיק את אויבי ישראל דינו להיות מוחרם".