ליצמן: "בנט מונע משנאת חרדים"

חבר הכנסת יעקב ליצמן תוקף בחריפות את יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט וטוען כי סירב להיכנס לממשלה עם החרדים, זאת בניגוד לטענות כי החרדים לא נכנסו בעקבות סירובו של יאיר לפיד

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 20/03/14 10:22 יח באדר ב'

ליצמן: "בנט מונע משנאת חרדים"
cc-by-uscongress, צילום: cc-by-uscongress

בעקבות אישורו של חוק הגיוס ולמרות הטענות כי בחדרי חדרים מרוצים חברי הכנסת החרדים מהאופן בו נחקק לבסוף, כלפי חוץ ממשיכים הח"כים במתקפה על הממשלה ובעיקר על הבית היהודי.

הבוקר (ה'), תוקף חבר הכנסת יעקב ליצמן (יהדות התורה) בחריפות את נפתלי בנט ומפלגת הבית היהודי. בדבריו, ברדיו 'קול ברמה', אמר ליצמן כי נפגש לאחר הבחירות עם בנט והציע לו להצטרף עם יהדות התורה ושס לממשלה אך בנט סירב לחלוטין להצעה, זאת בניגוד לטענות שהושמעו בעבר כי הסירוב המוחלט הגיע מצד מפלגת 'יש עתיד' ויאיר לפיד. "מה שמניע אותו זה הרצון להרוס את הציבור החרדי", האשים ליצמן.

"הן עשו מעשה שלא יעשה", אמר ליצמן בדברים, המובאים באתר 'קוקר'. "אני שומע את סגן השר בן דהן שאומר שאנחנו צריכים להודות לבית היהודי על ביטול הקיצוץ בתקציבי הישיבות השנה, ואני שואל: "על מה תודה? מי שכורת לי יד אחת, אני צריך להודות לו על זה שהוא השאיר לי את השניה?!"".

עוד אמר ליצמן כי "נתניהו בגד בנו ושיקר לנו בצורה הכי קשה, אנחנו לא נסלח לו על זה לעולם". ליצמן הוסיף כי האפשרות היחידה שהם יצטרפו לממשלת נתניהו היא ביטול הסנקציות הפליליות והכלכליות".