יתד נאמן על הרב דרוקמן: צבוע וחסר בושה

'יתד נאמן' משתלח ברב דרוקמן וברבני צהר לאחר שהתנגדו להצטרפות הציונות הדתית לעצרת החרדים. "צביעות חסרת תקדים של אנשי הבית היהודי ומנהיגיו אשר הכריזו מלחמת חרמה בתופסי התורה"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 02/03/14 08:24 ל באדר א'

יתד נאמן על הרב דרוקמן: צבוע וחסר בושה
myshi-cc-by, צילום: myshi-cc-by

העיתון החרדי 'יתד נאמן' משתלח הבוקר (א') ברב חיים דרוקמן לאחר התנגדותו להצטרפות אנשי הציונות הדתית לעצרת המחאה של החרדים נגד חוק הגיוס.

כזכור, אמש (ש') התראיין הרב דרוקמן לערוץ 2 וקרא לא להשתתף בעצרת החרדים בירושלים. "אני מתקומם כל כולי", אמר הרב דרוקמן. "מדינת ישראל נלחמת נגד שלטון של מלכות שמים? אני מזועזע ואמירות כאלו ומתקומם. אי להשתתף בהפגנה הזו".

העיתון החרדי מגיב בתקיפות שאין לתארה ותוקף את הרב דרוקמן במילים חמורות ביותר, כולל השמטת התואר 'רב' משמו. "הצביעות חסרת התקדים של אנשי הבית היהודי ומנהיגיו, רודפי עולם התורה והישיבות הקדושות, אשר הכריזו מלחמת חרמה בתופסי התורה, באה לידי ביטוי נורא בקריאת מנהיגי התנועה הד"לית (כינוי גנאי אשר מהווה משחק מילים בין דתי לאומי לדלים. ח.ג) שלא להשתתף בעצרת התפילה", כתב יחיאל סבר בידיעה חדשותית.

(צילום: צילום עצמי)

עוד הוסיפו ב'יתד נאמן' ותקפו את רבני צהר שקראו אף הם שלא להשתתף בהפגנה. "לקריאתו הנואשת נוספה אף קריאתם של "רבני" צוהר, שבצביעות וחנפנות לאויבי הדת תקפו את הגדרת גזירת גיוס בני הישיבות כ'חילול שם שמים', 'מרד במלכות שמים', 'עלבונה של תורה' וכדומה וקראו לכולם שלא להשתתף בעצרת, כשהם מגדירים את אזרחי ישראל משלמים המיסים וכו' כתומכי תורה, ומנגד מחרפים ומבזים את בני הישיבות הקדושות הממיתים עצמם באהלה של תורה".