השר אריאל: הפצצה האטומית שלנו מגיעה משילוב בין תורה ושירות בצה"ל

השר אורי אריאל השתתף בהכנסת ספר תורה וחנוכת מבנה מעבדות בישיבה מדעית-טכנולוגית תמר שברמת הגולן ואמר לתלמידים: "אתם מוכיחים כיצד ניתן לחנך לתורה, לעבודה ולשירות משמעותי תחת קורת גג אחת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/12/13 19:46 ח בטבת התשעד

השר אריאל: הפצצה האטומית שלנו מגיעה משילוב בין תורה ושירות בצה"ל

הערב (ד‘) התקיימה הכנסת ספר תורה וחנוכת מבנה חדש בישיבה מדעית-טכנולוגית תמר שברמת הגולן בהשתתפות שר הבינוי והשיכון ח"כ אורי אריאל, ראש מועצה אזורית גולן מר אלי כהן, מפקד בתי הספר ומהכללות הטכנולוגיות של חיל האוויר, אלוף משנה קובי דוידסון ומנהל מרחב צפון בחטיבה להתיישבות, ההסתדרות הציונית, יואל אריאל.

באירוע הוכנס ספר תורה שנתרם לישיבה על ידי משפחת פאליק ובשותפות של קרן הכותב. במהלך הערב ציין השר אריאל כי "בימים שבהם אנו דנים עם ציבורים נוספים על הצורך בערבות הדדית של כולנו הן בשירות המדינה והן בשילוב בכלכלת המדינה, אתם מוכיחים כיצד ניתן לחנך לתורה, לעבודה ולשירות משמעותי תחת קורת גג אחת“.

”הכנסת ספר התורה וחנוכת כיתות הלימוד יחד מסמלים את השילוב היפה ביותר של הספרא והסייפא במקום. אנחנו עומדים פה בגולן ורואים את הכינרת ורואים את הצעירים האלה שמגוייסים בבית ספר טכנולוגי שאנשי רמת הגולן הקימו פה. זאת הפצצה האטומית העיקרית שזה מייצג אלו; חבר'ה צעירים שדבקים בגולן, בתורה וגם מתגייסים לצה"ל ואנחנו פשוט מנצחים איתם וזה המסר החשוב ביותר מארוע הכנסת הספר על שם משפחת פאליק", הוסיף אריאל.

ראש הישיבה, הרב ידידיה שביב: "ברוך ה' בשנה השנייה מאז הקמתו של בית הספר אנחנו מכניסים ספר תורה וחונכים מבנה מתקדם עם מעבדות מודרניות שיהיה זמין ל-300 תלמידים בישיבה". עוד הוסיף הרב כי: "האירוע כולו מבטא שילוב של לימוד תורה ולימודים טכנולוגיים ברמה גבוהה במטרה להכשיר את הדור הבא של המהנדסים וההנדסאים בחיל האוויר שבאים מתוך עולם של תורה".

בשנים האחרונות הקים חיל האוויר חמישה עשר שלוחות מנהריה ועד אילת המכשיר הנדסאים ומהנדסים למערך הטכני. ישיבת תמר היא השלוחה הראשונה שמוקמת במסגרת פנימייה תורנית.

תמ"ר הישיבה המדעית טכנולוגית ברמת הגולן ממוקמת בנטור ופועלת במתכונת של פנימייה. תלמידיה ישנים ולומדים במקום הדומה לכפר נופש, בתנאים מעולים, חדרי לימוד נוחים ומאובזרים, חדרי מעבדה חדישים במיטב הציוד הטכנולוגי, ומרחבי דשא גדולים. הישיבה נותנת מענה לתלמידים מכל רחבי הארץ המעוניינים ללמוד במסגרת חינוכית משמעותית שמכשירה דור של אנשי תורה ומדע במגמות הטכנולוגיות המובילות.