הרשקוביץ אחראי להקפאה הבאה

יו"ר ה"איחוד הלאומי", ח"כ יעקב כ"ץ, תוקף את השר הרשקוביץ ומאשים אותו בגיבוי להמשך ההקפאה בהתיישבות: "גם אם חשבנו להתחבר, הכל ירד לטימיון"

חדשות כיפה אורי פולק 04/10/10 00:00 כו בתשרי התשעא

הרשקוביץ אחראי להקפאה הבאה

לאחר שאמש החליטה סיעת "הבית היהודי" כי לא תהיה שותפה לכל החלטה על הקפאה חלקית או מלאה של הבנייה בשטחי יהודה ושומרון אך גם לא תאיים בפרישה מהממשלה, מאשים היום יו"ר מפלגת "האיחוד הלאומי", ח"כ יעקב (כצלה) כ"ץ, את שר המדע, הרב דניאל הרשקוביץ, בכך שבהחלטותיו הוא מביא להמשך הקפאת הבנייה בהתיישבות.


בימים האחרונים נערכות בין כצלה להרשקוביץ התכתבויות ושיחות ממושכות סביב סערת ההקפאה והפרישה מן הממשלה. באחרונה הפציר כצלה בהרשקוביץ כי יודיע על פרישה מהממשלה באופן מיידי באם יחליט ראש הממשלה על הקפאה נוספת. "דני יקירי, כתוצאה מהודעתכם אתמול פה אחד - ישנה במשרד רוה"מ שמחה וצהלה. לעומת זאת ישנו אבל גדול ליהודים, צום ובכי ומספד, שק ואפר יוצע לרבים", כתב כצלה לשר הרשקוביץ בהודעה כתובה שתוכנה הגיע לידי כיפה. "ראש הממשלה הבין בדיוק את פשר הודעתכם כי אתם מתנגדים להמשך הקפאה. הוא הבין שלא תפרשו. כתוצאה מכך מתכוון רוה"מ להודיע על הקפאה לחודשיים מטעם ממשלת ישראל בכל הקשור לבניה לפחות ביש"ע", הוסיף כצלה.


כצלה גם רמז לכך שהדבר יעמיד בספק את איחוד המפלגות , עליהן הודיעו שתי הסיעות לפני כשלושה חודשים, " גם אם חשבנו להתחבר, הכל ירד לטימיון. רק הכסא יגדל ממך, יותר מתורה, יותר מארץ-ישראל. המצטער והמיצר, כצלה".


"מותר לי גם להיות אגואיסט. הרשקוביץ גורם בהישארותו בממשלה לכך שנתניהו מקפיא את בתיהם של הציבור מטעמו נשלחתי, את ביתי שלי, את בתי ילדיי תוך רקימת תוכנית להחריבם. ולו רק מסיבה זו אני יכול להרשות לעצמי להילחם בהרשקוביץ בכל כוחי", הוסיף כצלה בתגובה לכיפה.


בעקבות הדברים מסרו מקורביו של השר הרשקוביץ לכיפה כי "מזמן סיום ההקפאה לפני כשבוע ויום, השר הרשקוביץ ממשיך לפעול בכל כוחו נגד אפשרות של הקפאה נוספת. כצלה צווח ככרוכיא ומפליג בדמיונות מעוותים על שקים ואפר".