הרב מוצפי: אל תקשיבו לסתיו, מצווה לחבוט את ראשו של המחבל בקרקע

הרב מוצפי, מבכירי הרבנים החרדים, תוקף בחריפות ובוטות רבה את הרב סתיו בנוגע לפגיעה במחבל מנוטרל וקובע כי זו מצווה לפגוע במחבל גם לאחר ניטרולו

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 14/10/15 13:20 א בחשון התשעו

הרב מוצפי: אל תקשיבו לסתיו, מצווה לחבוט את ראשו של המחבל בקרקע
הלל מאיר - TPS, צילום: הלל מאיר - TPS

הרב בן ציון מוצפי תוקף בחריפות רבה את הרב סתיו בנוגע לדבריו אתמול לאסור פגיעה במחבל מנוטרל. באתר האינטרנט שלו 'דורש ציון' הוא משיב לשאלות בנושא בצורה שאינה משתמעת לשני פנים וקובע שמצווה לפגוע במחבל גם לאחר נטרולו.

"כאשר מחבל ערבי מנוטרל ושוכב על הרצפה האם מותר לי לבעוט בו או להרביץ לו או לירות עליו כדי להורגו? או שיש איסור לאחר שהשתלטו עליו" נשאלת השאלה ותשובתו של הרב מוצפי שידוע בסגנונו הציני והבוטה לעתים: "מצווה להחזיק בראשו ולחבוט בו בקרקע עד שלא תישאר בו לחלוחית חיות. ואל תקשיב לסתיו כי המרחם על אכזרים סופו להתאכזר על הצדיקים".

בשאלה נוספת הוא קובע כי הבא להרגך השכם להורגו ומוסיף "ולא כדברי הסתיו והאביב שאת אשר אסרת התרתי ואשר התרת אסרתי השם יצילנו ממנו ומשכמותו".

(צילום: צילום מסך)

כזכור, אמר אתמול הרב סתיו שאין לפגוע במחבל מנוטרל, "ימים אלה שבהם הדם הרותח מתערבב בנכונות ובתושייה האזרחית חשוב לשמר את עליונותנו המוסרית: לא לפגוע במי שאינו מעורב בפעילות רצחנית ולא לפגוע באלו שכבר נוטרלו ואינם מהווים סכנה", פסק הרב סתיו.

הוא הסביר את דבריו ואמר כי הסיבה שאין לפגוע בהם לא בגלל שהם אינם בני מוות. "הם ראויים לכך. אבל זו אינה דרכנו. פגיעה בטרוריסט שנוטרל מהווה נזק כפול. הנזק המשני הוא כשתמונות אלה מופצות, הנזק העיקרי הוא הפגיעה בנורמות המוסריות שלנו", מזהיר הרב סתיו ומוסיף, "אנחנו לא נרד לשפלותם של אויבינו ולא נזהם עצמנו בקלקול מוסרי".

(צילום: צילום מסך)