הערת אזהרה

הרב ניר בן ארצי מזהיר את יהודי העולם מפני תקלות ואסונות כבדים הצפויים להתחולל בקרוב ואף קובע באשר למכתב הרבנים: "אין גזענות בעם ישראל"

חדשות כיפה אורי פולק 16/01/11 00:00 יא בשבט התשעא

הערת אזהרה
אמת ואמונה,ויקפדיה -cc-by-sa, צילום: אמת ואמונה,ויקפדיה -cc-by-sa

"ריבונו של עולם מגביר את השיטפונות, את הרוחות, את האש ואת רעידות האדמה. פעם נותן שיטפונות קשים ופעם עושה רעידות אדמה רשים. כל יום מגביר הקב"ה מעשיו וכל שבוע מורגשת ההתגברות בעולם יותר ויותר", כך טוען הרב ניר בן ארצי, ראש מוסדות "תאיר נרי", במסר פומבי שהתפרסם השבת בעלון היוצא לאור על ידיו.

בדבריו, מזהיר הרב בן ארצי מפני זעמו של הקב"ה, אשר מזהיר את עם ישראל באמצעים שונים. "האמריקאים דיברו על הקפאה, הקב"ה הקפיאה להם את ניו-יורק. דיברו שוב על הקפאה - הקפיא להם את ניו-גרסי. בכל פעם שמנסים לדבר על הקפאה - הקב"ה מביאה להם רוחות עזות וקשות ונותן להם לטפל בעצמם", מסביר הרב בן ארצי, אשר מוסיף ומתייחס גם לשיטפונות שהכו השבוע באוסטרליה, באומרו כי "יהיו עוד מדינות הבאות בתור שיהיו להם שיטפונות והן יעלמו מן העולם".


הרב ניר בן ארצי: "יהיו עוד מדינות הבאות בתור שיהיו להם שיטפונות"

(צילום: U.S. Geological Survey-cc-by)


הרב בן ארצי אף מוסיף ומזהיר מפני תקלות טיסה משונות. "בטיסות יש שיבושים וסיבוכים ובלבולים במטוסים. הרבה מהמ"כמים, הרדארים והלוויינים השתבשו וימשיכו להיות דברים משונים בכל העולם", מזהיר הרב בן ארצי. עוד טוען הרב כי "הכלכלה בעולם תלך ותתפרק", זאת מפני ש"הסינים חושבים שהם יכבשו את העולם ובקרוב תהיה מכה קשה בסין". לדברי הרב בן ארצי, "סין נשלחה לפרק את כלכלת אמריקה, רוסיה ואירופה ורק אח"כ סין תתפרק, יאכלו אחד את השני".

לקלקל את אורו של משיח

באשר לבעיות הפנים של ישראל, טוען הרב בן ארצי כי "בממשלת ישראל עובדים עשרים וארבע שעות, הם תשושים וחלשים, נחלשים ונגמרים. אין להם כוח, יש עליהם עומס רב". נוכח המצב הזה קובע הרב בן ארצי כי "רק משיח יכול להציל את כל המצב הזה" וכי על עם ישראל "לא להקניט נהגים בכביש ולא ברמזורים, לא להקניט יהודים בכבישים ובכל מקום ומקום, כי הסטרא אחרא והיצר הרע רוצה לקלקל ולהרוס את הטהרה והקדושה ואת אורו של משיח".

הרב בן ארצי מסביר במסר הפומבי שפרסם כי התקלות המשונות והאסונות בעולם הם פועל יוצא של אורו של משיח, אשר "נכנס לאנשים ומשגע אותם, אז הם מאבדים עשתונות ועושים שטויות". כיוון שכך הוא מבקש "לא להקניט ולא להציק לנהגים בכבישים ולא לצפצף - אלא לוותר זה לזה".

אין גזענות בעם ישראל

עוד מוסיף הרב בן ארצי ורומז בהתייחסות למכתבי הרבנים השונים שקראו שלא להשכיר דירות לערבים ונתקלו בתגובות שטענו לגזענות, באומרו כי "אין גזענות בעם ישראל. הרבנים שומרים על היהדות ועל אחדות עם ישראל ועל דת ישראל, כדי שלא יהרסו ולא תהיה התבוללות כדי שעם ישראל ימשיך להתקיים".

בסיכומו של דבר קורא הרב בן ארצי למאמיניו בפרט ולכלל עם ישראל, "לקיים את עשרת הדיברות בדחיפות". הרב בן ארצי "מציע לכל עם ישראל, לא להתעסק עם הקב"ה. הוא מזהיר ומאיים והוא עושה חורבן בעולם, תוהו ובוהו והיהודים צריכים להבין שזה בגללם ובשבילם. אם לא יבינו - סכנה. הקב"ה מביא את רמזיו ודבריו, באופן מאוד מובן לכל יהודי ויהודיה. לא צריך פרשנויות, כל יהודי מבין. שלא יהיה אפילו יהודי אחד שיפתח את פיו ויגיד "לא הבנתי", לא להתעסק עם הקב"ה".