המוסלמים קוראים למנוע באלימות עליית משפחת גורן להר הבית

על רקע ציון 20 שנה לפטירתו של הרב שלמה גורן, מתכוונים בני משפחתו לעלות להר לסיור מיוחד. המוסלמים מתכוננים למנוע באלימות את עליית משפחת הרב

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 16/11/14 13:53 כג בחשון התשעה

המוסלמים קוראים למנוע באלימות עליית משפחת גורן להר הבית
אילוסטרציה: ארגוני המקדש, צילום: אילוסטרציה: ארגוני המקדש

קריאות מוסלמיות למנוע באלימות עליית בני משפחת גורן להר הבית. מחר (ב') צפויים בני משפחת גורן לעלות להר לציון 20 שנה לפטירתו של הרב שלמה גורן זצ"ל ולקיים הדרכות לבאים בדרכו הייחודית של הרב גורן.

על רקע עלייה זו, קוראים גורמים מוסלמים לפורעים לעלות להר מחר ולמנוע באלימות את העלייה של בני משפחתו של הרב גורן. “לאנשי ירושלים", כתבו המוסלמים בהודעות שהפיצו. “מסגד אל אקצא זקוק לכם.

"הרב גורן היה הראשון לתקוע בחצוצרה (שופר ח.ג) בחצר המסגד וכבש את כיפת הסלע. רגעים לאחר התקיעה בחצוצרה כבשו היהודים את ההר תוך הריסת המקום. הוא היה הראשון לקרוא להשמיד את כיפת הסלע", כתבו המוסלמים וקראו לפורעים לעלות מחר להר כדי להפריע לביקור.

בתוך כך, נמשך קיצוב מספר היהודים להר הבית. כזכור, בשבוע שעבר פורסם ב'כיפה' כי המשטרה החלה לקצוב את העולים להר, כך שרק 5-10 יהודים נמצאים בהר הבית בעת ובעונה אחת. בארגוני המקדש זועמים על הקיצוב וקוראים לראש הממשלה להפסיק את המצב. “על ראש הממשלה להתעשת ולהפסיק לתגמל את איומי הטרור”.