הבית היהודי השיק לראשונה מטה נשי בפתח תקווה

המטה, שבראשו עומדת יואלה רבינוביץ המתמודד מטעם המפלגה למועצת העיר, יפעל לקידום פעילות למען הנשים הדתיות והחילוניות בפתח תקווה

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 01/09/13 14:09 כו באלול התשעג

הבית היהודי השיק לראשונה מטה נשי בפתח תקווה

בסוף השבוע האחרון השיקו ב“בית היהודי“ בפתח תקווה קמפיין מיוחד המיועד לנשים: בכנס בבית הכנסת המרכזי בשכונת הדר גנים, נאמה המועמדת למועצת העיר מטעם הרשימה, יואלה רבינוביץ, על כוונות הרשימה לפעול לקידום הנשים בעיר.

רבינוביץ בישרה לקהל כי לקראת הבחירות הוקם מטה נשים מטעם הבית היהודי בו שותפות ומובילות גם מועמדת הרשימה צבייה לבובי, עדה קרל יו"ר אמונה, חברת הנהלת אמונה עלייה קולא ואשת יחסי הצבור גילה בן נאים. רבינוביץ ציינה בדבריה כי מיקוד פעילות בתחום קידום האישה הוא צו השעה: "בימים אלו בפוליטיקה, העכשווית מבינים יותר מכל, כי המגדר הנשי המהווה מעל מחצית מהאוכלוסייה בארץ, אמור להיות מיוצג בצורה משמעותית, הולמת ומשפיעה בכל התחומים".

עוד הוסיפה רבינוביץ כי היא סבורה שמטה הנשים של הבית היהודי יכול לשרת נאמנה את ציבור הנשים: "אנו מודעות לצרכים המיוחדים של ציבור הנשים ברבדים השונים של האוכלוסייה וכן את צרכיהן של הנשים הדתיות במיוחד. אנו נפעל לקידום מעורבות נשים בצמתי קבלת החלטות: יותר נשים מעורבות בעשייה ציבורית, יותר נשים בוועדות עירוניות, בוועדי הורים, בפרויקטים עירוניים - אנו נביא את האישה לקדמת הבמה הציבורית“.

במסגרת פעילויות מטה הנשים, שצפוי להמשיך לפעול גם לאחר הבחירות, יתקיימו פעילויות להעצמת נשים ברחבי העיר הכוללות פעילויות להגדלת הנגישות למידע לנשים למיצוי זכויותיהן, פתיחת קווי תמיכה ויעוץ לבעיות שונות, סדנאות לגילאים ורבדים שונים וכן מעגלי הקשבה ושיח בין נשים הן ללמידת צרכים והן לפיתוח מנהיגות נשית חזקה בעיר.

"אנו פונות לנשים מכל המגזרים ומזמינות אותן לחבור אל מטה הנשים ולהוביל יחד אתנו לשינוי בתחום קידום מעמד האישה בעיר", אומרות נציגות המטה.