דרעי: מתנצל על דברי נגד ח"כ לביא

בעקבות הריאיון בכיפה פנתה עליזה לביא לאריה דרעי בזעם ושאלה "אתה זה שקובע מי דתי ומי לא?". דרעי: "איני בוחן כליות ולב. כוונתי הייתה להצעות החוק שלה. אני מתנצל על דברי"

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 07/01/14 16:44 ו בשבט התשעד

דרעי: מתנצל על דברי נגד ח"כ לביא
Prokurator11-CC-BY, צילום: Prokurator11-CC-BY

בשבוע שעבר פרסמנו באתר 'כיפה' ראיון עם ח"כ אריה דרעי יו"ר מפלגת ש"ס שעורר הדים במערכת הפוליטית. במהלך הריאיון התבטא ח"כ דרעי ואמר כי ח"כ עליזה לביא ממפלגת 'יש עתיד' אינה דתייה. אחד דין ודברים בין חברי הכנסת לביא ודרעי, מבקש דרעי להבהיר כי "אם דבריי לא הובנו כהלכה וח"כ לביא נפגעה מדבריי, אני רוצה לתקן ולהתנצל בפניה ולהדגיש כי לא לכך הייתה כוונתי".

אחר פרסום הריאיון באתר כיפה ניגשה חברת הכנסת עליזה לביא המופתעת אל ח"כ דרעי והטיחה בו "המצאת מדד חדש לדת? אתה זה שקובע מי דתי ומי לא? אתה בכלל לא מכיר אותי". ח"כ דרעי טען כי מעולם לא אמר שהיא אינה דתייה וזאת הפנתה אותו אל ציטוטיו מהריאיון שהתפרסם באתר כיפה.

לאחר דין ודברים בקש ח"כ דרעי להבהיר כי "בשיחה שערכתי עם כתב אתר 'כיפה' נשמע ממני כי אמרתי על ח"כ עליזה לביא שאיננה דתייה וברצוני להבהיר את דבריי" אמר דרעי בשיחה עם כיפה "כמובן שלא התכוונתי לכך שח"כ לביא אינה דתייה, כל כוונתי הייתה להצעות החוק שלה ושל מפלגתה יש עתיד". עוד הוסיף ח"כ דרעי ואמר "אינני מכיר באופן אישי את ח"כ לביא, איני בוחן כליות ולב ואיני נכנס לחייו האישיים של אדם ולא מעז לקבוע מי הוא דתי ומי לא, זה הקב"ה יחליט. אם דבריי לא הובנו כהלכה וח"כ לביא נפגעה מדבריי, אני רוצה לתקן ולהתנצל בפניה ולהדגיש כי לא לכך הייתה כוונתי".

פנינו אל חברת כנסת לביא לבקשת תגובה וזו מסרה כי "אני מקבלת את ההתנצלות של ח"כ דרעי, ורואה בכך את סיום העניין."

לקריאת הראיון עם אריה דרעי https://www.kipa.co.il/now/54915.html

לפניות לכתב נטעאל בנדל - desk@kipa.co.il