דור חיים ניני ז"ל: אם היה שומע על חייל רעב היה מבקש כסף לתת לו

בני משפחתו של דור חיים ניני שנהרג היום בתקרית בגבול לבנון מספרים על לוחם "שרוף" של גבעתי, שנלחם במבצע צוק איתן וחלם ללכת לקורס קצינים

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 28/01/15 20:15 ח בשבט התשעה

דור חיים ניני ז"ל: אם היה שומע על חייל רעב היה מבקש כסף לתת לו
פייסבוק, צילום: פייסבוק

בני משפחתו של דור חיים ניני, לוחם בגדוד צבר שנהרג היום בבוקר (ד') בתקרית בגבול לבנון, מספרים על לוחם 'שרוף' של חטיבת גבעתי בה שירת, ובה חלם לשרת במשך שנים. הוא היא בן הזקונים של נחמיה וסימה ניני, והתגורר במושב שתולים. שירת גם במבצע צוק איתן ורק אתמול בלילה הגיע לצפון.

"הוא הגיע לצפון רק אתמול בלילה", סיפר אחיו אביאל הערב, "אפילו לא הספיק להבין מה קורה שם. אבל הוא לא חשש ממלחמה. הוא חלם ללכת לקורס קצינים".

"אחי הקטן היה תמיד חייכן ולוחם שאהב את הצבא", הוסיף אביאל וסיפר על אחיו שנהרג. "אין מצב שלא היה מחייך. אם הוא היה שומע על חייל רעב תמיד היה מבקש כסף כדי לתת לו"

"כששמענו על התקרית ישר לכולנו הייתה הרגשה לא טובה", מוסיף אביאל. עזבנו את העבודה ובאנו הביתה. בלי לדבר זה עם זה, כולנו הרגשנו שמשהו לא טוב קרה וכשהגענו הביתה התבשרנו על האסון. דור אהב את הבית ואת המשפחה וכשהיה היה חוזר מהצבא, הוא היה מטפל בגינה, מנקה ומסדר ורק אז היה יוצא לטייל עם הטרקטורון החדש שקנינו לו".