דבר ההנהלה הארצית לשבת ארגון תש"ע

הרגשתם צביטה בלב שלא הלכתם לראות את ההופעות השנה? כבר שכחתם באיזה שבט אתם? דאגנו להביא לכם את דבר ההנהלה הארצית

חדשות כיפה הרב בני נכטיילר 21/11/09 00:00 ד בכסלו התשע

דבר ההנהלה הארצית לשבת ארגון תש"ע
אבישי אדלר, צילום: אבישי אדלר

חברים ובוגרים ה עמכם.

שבת הארגון מציינת תקופת מאמץ מרוכז של כולנו בארגון הסניף ובגיבושו לקראת שנת פעילות תנועתית פורייה. השנה עסקנו בחודש הארגון בדרכה של בני עקיבא לפעול "למען שמו באהבה".


כממשיכי דרכו של רבי עקיבא אנו רוצים לעשות את כל מעשנו החשובים באהבה. הקריאה הגדולה שלנו לפעול למען שמו של ה עוזרת לנו לגלות את רגשות האהבה שטמונים בקרבנו כאשר נרבה בלימוד תורה בסניפים, כשנמשיך בדרך האחדות עם סובלנות ואהבה להתחבר לכל חלקי עם ישראל, וכשנמשיך להתייצב ולומר "הנני" לכל קריאה וצורך בצבא, בהתיישבות, בחינוך ובשירות הלאומי.

ברכת ה לכל העמלים במלאכת הקודש לפעילים, לפעילות, לבוגרים ולצוותי ההדרכה, לחניכים, להורים, למוסדות הלימוד ולכל הקהילה.


לפעול למען שמו של ה


דרכה של תנועת נוער לחנך לאידיאלים נשגבים. הנוער יכול וצריך לסחוף בהתלהבות שלו את כל העם. בראשית דרכה של המדינה הייתה תנועת הנוער בני עקיבא שותפה למהפכה של דור הקם לתחייה. "אש תמיד" בוערת בלב הנוער, אש של אהבת ה העם והארץ.

ואתם שבט הרוא"ה "להבה" יקרא לכם.


שמכם מבטא את כח האהבה הבוערת בלבבות ושואפת לקיום דרך תורה ועבודה לשם שמיים. אתם שבט להבה מצטרפים היום לחבריא ב לפעילות מבורכת של עשייה ויצירה יחד עם רבבות בוגרי התנועה שפועלים ומקדשים שם שמיים בכל תחומי החיים.

בטוחים אנו "שמים רבים לא יוכלו לכבות את אהבה" אשר "רשפיה רשפי אש"

בתפילת מביא גואל לבני בניהם למען שמו באהבהף מתאחדים יחדיו כל חברי בני עקיבא בכל העולם ומתפללים לשנה הבאה בירושלים הבנויה.

בברכת חברים לתורה ועבודה

הרב בני נכטיילר

מזכ"ל