גליק בראיון עבר לכיפה: צפוי שיקומו גורמים עויינים שינסו לתקוע מקלות בגלגלים

פעיל הר הבית שנפצע הערב בהתנקשות מחוץ למרכז מורשת בגין בירושלים אמר בראיון לפני כחודש ל'כיפה', "את המהלך הזה אי אפשר כבר להפסיק"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 29/10/14 23:20 ה בחשון התשעה

גליק בראיון עבר לכיפה: צפוי שיקומו גורמים עויינים שינסו לתקוע מקלות בגלגלים
פלאש 90, צילום: פלאש 90

"את המהלך הזה כבר לא ניתן להפסיק", כך אמר יהודה גליק, פעיל הר הבית שנפצע הערב (ד') באורח קשה לאחר שמתנקש ניגש אליו וירה בו מספר פעמים בסיום כנס נאמני הר הבית במרכז מורשת בגין בירושלים.

לפני כחודש, בעקבות איומים מוסלמיים נגדו, אמר גליק ל'כיפה' כי “החזרה של עם ישראל להר הבית היא עובדה שהולכת ומתפתחת מיום ליום.את המהלך הזה אי אפשר כבר להפסיק".

"כה צפוי שבעת הזאת יקומו גורמים עוינים מבית ומחוץ שינסו לתקוע מקלות בגלגלים. ממכשול למכשול אנו מתחשלים וצוברים תנופה קדימה.תשע"ה תהא שנת עליה ההרה.תהיה שנת עזרת ה'”.

בהתייחסות ל'כיפה' רק אתמול על עליית ראש עיריית ירושלים ניר ברקת להר הבית אמר גליק כי הוא "מברך את ראש העיר על ביקורו הראשון בהר הבית כראש עיר. ביקור שהיא אמירה שהר הבית הוא של עם ישראל. אנחנו מקוים שכעת הוא מבין מכלי ראשון את מצוקת העולים להר ויגלה יתר מעורבות בעשייה למען זכויות היהודים בהר ולמען מימוש הריבונות הישראלית באתר הלאומי הקדוש והחשוב ביותר לעם היהודי משאת נפשנו זה 3000 שנה".