בני עקיבא מחרימים את החרם

ארגון בני עקיבא העולמי ישווקו בקהילות היהודיות בחו"ל משלוחי מנות על טהרת הייצור בהתיישבויות ביו"ש. "עושים 'נהפוך הוא' ציוני לחרם"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 12/02/14 10:44 יב באדר א'

בני עקיבא מחרימים את החרם
יחצ, צילום: יחצ

בתגובה לקמפיין החרם העולמי נגד ישראל, תנועת בני עקיבא העולמית ותנועת המזרחי יוצאות במבצע "מחרימים את החרם" לשיווק מוצרי התנחלויות. שליחי בני עקיבא בעולם ישווקו בקהילות היהודיות משלוחי מנות אשר כל המוצרים בהן מיוצרים בהתנחלויות.

חג הפורים הקרב מביא להכנות רבות בקהילות היהודיות בעולם, ובהן גם מנהג משלוחי המנות. בפעילות משותפת הוחלט לנצל את העיתוי, ולהביא לשיווק מורחב של מוצרים אשר מתנהל נגדם מסע החרמות בעולם. שליחי בני עקיבא העולמית ישווקו באמצעות פוסטרים ואתר אינטרנט ייעודי, באמצעותו ניתן להזמין את המשלוחים מהארץ. במשלוחים יהיו מוצרים איכותיים מתוצרת רמת הגולן, בקעת הירדן ויהודה ושומרון.

"המטרה שלנו היא לעשות ציונות במובן הרחב ביותר, גם ליצור חיבור של יהודי הגולה לארץ ישראל וגם לסייע בפריחת התעשייה בישראל", מסביר רועי אביקסיס, סמזכ"ל בני עקיבא העולמית, "דווקא עכשיו כאשר גורמים שונים בעולם מחרימים סחורות מתוצרת ישראל, זו ההזדמנות שלנו לשווק את תוצרת הארץ ופירותיה ולהראות שהחרם הוא כלי לא לגיטימי. בסופו של דבר תקוותנו היא שאותם יהודים אכפתיים המעוניינים לרכוש את תוצרת הארץ יחליטו גם לעלות ארצה ולראות ולרכוש את תוצרתה מקרוב".

"קהילות המזרחי בעולם נרתמות במלא הכוח כדי להגיד "לא" לחרם. מול אלו המבקשים "להחרים" אנו מבקשים לגייס את יהודי העולם על מנת שייקנו עוד ועוד מהסחורות ה"מוחרמות". כך אמר סולי סאקס, מזכ"ל המזרחי העולמית.