בנט קרא להתאחד סביב נסיעתו של נתניהו לארה"ב, ליברמן: תעסוק בשביתות בנגב

ברגע האחרון הודיע אתמול יו"ר הבית היהודי כי יצטרף לנתניהו במטרה לחזק אותו במלחמתו נגד איראן גרעינית. ליברמן בתגובה: מצפה שקודם כל יעסוק בשביתות בנגב"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 25/02/15 09:45 ו באדר התשעה

בנט קרא להתאחד סביב נסיעתו של נתניהו לארה"ב, ליברמן: תעסוק בשביתות בנגב
פלאש 90, צילום: פלאש 90

אתמול בערב הודיע יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט כי בכוונתו להצטרף לראש הממשלה בנימין נתניהו בנסיעתו לקונגרס האמריקאי בשבוע הבא. בסרטון אותו העלה בפייסבוק שלו הוא הבהיר כי מדובר באירוע מדאיג, וכי על כולם להתייצב יחד עם ראש הממשלה.

"אנחנו נמצאים בעיצומו של אירוע מדאיג”, אמר בנט. "איראן והמעצמות מצויות על סף הסכם אשר יכשיר רשמית את איראן למדינה גרעינית. הסכם כזה מבשר עידן של מזרח תיכון חדש ואפל. אנחנו נמצאים ממש בדקה ה-90 ויש למנוע חתימה על הסכם כזה. במצב כזה אין קואליציה ואין אופוזיציה, נשק גרעיני לא יבחין בין ימין ובין שמאל. על כולנו להתייצב יחד עם ראש הממשלה בנסיעתו הקרובה לארצות הברית".

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/22520156945.mp4[/embed]

בנט קרא לכל ראשי המפלגות לעזוב את הסכסוכים הפניימיים ולהצטרף אליו בתמיכתו בנתניהו. “נשק גרעיני לא יבחין בין ימין ובין שמאל. על כולנו להתייצב יחד עם ראש הממשלה. הודיעו על הצטרפותכם לשליחות חיונית זאת בארצות-הברית, גם בכוונתי לעשות זאת. עכשיו הזמן להתאחד", אמר בנט.

הבוקר, בתגובה לדבריו של בנט, בחר שר החוץ אביגדור ליברמן לתקוף בגלי צה"ל את יו"ר הבית היהודי, וטען כי מדובר בנושא שאינו מעניינו. “אני לא יודע למה שר הכלכלה, אני חושב שלאור השביתות בנגב ובכיל אני מצפה שיתעסקו קודם כל בתחומים האלה", אמר ליברמן.

יו"ר הבית היהודי יצטרף כאמור לנתניהו בנסיעתו בשבוע הבא, יתארח באיפא"ק וישוחח עם חברי הקונגרס האמריקאי.