בנט על מפקד סיירת מטכ"ל שנפטר: חינך לנחישות, התמדה ותעוזה

השר נפתלי בנט הספיד את אל"מ (במיל') עודד ראור, מפקד סיירת מטכ"ל לשעבר שהלך לעולמו בגיל 46. "חינוך אותנו, הלוחמים הצעירים, לערכים של נחישות, התמדה, תעוזה, מקצוענות ויצירתיות"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 19/08/14 12:57 כג באב התשעד

בנט על מפקד סיירת מטכ"ל שנפטר: חינך לנחישות, התמדה ותעוזה
גרשון אלינסון, צילום: גרשון אלינסון

יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט, הספיד היום (ג') את אל"מ (במיל') עודד ראור, מפקד סיירת מטכ"ל לשעבר שהלך לעולמו במפתיע בגיל 46. "עודד היה מפקד פלגת האימונים ביחידה בעת גיוסנו ולאורך תקופת ההכשרה של צוותי, צוות גיורא. תחת הובלתו של עודד, עברנו את המסלול המפרך והמיוחד כל-כך”, כתב בנט בדף הפייסבוק שלו.

"הוא חינך אותנו, הלוחמים הצעירים, לערכים של נחישות, התמדה, תעוזה, מקצוענות ויצירתיות. תמיד הוא שידר: אפס פשרות ואפס ויתורים. עודד היה צנוע, מסור, ואכפתי כלפי פקודיו ומשפחות הנופלים. עם ישראל איבד מפקד טוב ואדם טוב".

ראור, אב לשתי בנות ממושב קדימה, נפטר אמש (ב') בשנתו. ב-2004 החליף את הרצי הלוי בתפקיד מפקד הסיירת וכיהן בתפקידו עד 2007, כולל במלחמת לבנון השניה. בתקופתו קיבלה היחידה צל"ש על סדרת פעולות. בסיום תפקידו הועלה ראור לדרגת אלוף-משנה ואז פיקד על חטיבת מילואים, לפני שפרש ופנה לשוק הפרטי. הוא מונה למנהל פיתוח עסקי בחברת בינת יישום מערכות.