בנט: עידן אוסלו נגמר

יו"ר הבית היהודי ביקר באפרת ובגוש עציון והתייחס להקפאת השיחות עם הפלסטינים. עוד הוסיף בנט ואמר כי "יש להתנהל בצורה טובה עם השכנים הערביים ואפרת זו דוגמא טובה לכך"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 29/04/14 13:25 כט בניסן התשעד

בנט: עידן אוסלו נגמר
נפתלי בנט, צילום: נפתלי בנט

באירוע חנוכת מעון חדש בשכונת גבעת הזית שביישוב אפרת התייחס שר הכלכלה ויו"ר 'הבית היהודי' ח"כ נפתלי בנט להקפאת השיחות עם הפלסטינאים. "אנו נכנסים לעידן מדיני חדש. עידן אוסלו נגמר ואנו נכנסים לעידן פרקטי - ריאלי", אמר בנט וקרא למתיישבים להתייחס בצורה הגונה לאוכלוסייה הערבית. "יש להתנהל בצורה טובה עם השכנים הערבים ואפרת זו דוגמא טובה לשיתוף פעולה בין האוכלוסיות". השר בנט, שראה את תנופת הבנייה העצומה באפרת הוסיף כי כל קשר בין בניית הארץ לשחרור מחבלים מבוטל. "יש לבנות ללא קשר לשחרור מחבלים".

השר אמר לנוכחים כי יש לו אהדה גדולה ליישוב אפרת והרעיף שבחים על ראש המועצה עודד רביבי. "אפרת זו דוגמא לניהול עיר באחריות ובמקצועיות", הוסיף השר. "אוכלוסיית העיר אפרת עתידה לגדול בכ60% במהלך חמש השנים הקרובות" הסביר ראש המועצה עודד רביבי את סיבת הביקור "כמו שמועצה דואגת להערך מבעוד מועד להקמת תשתיות בתחום שונים אנו מצפים לשיתוף פעולה ממשרד הכלכלה בכל הנוגע לגידול בגני הילדים ובמבני ציבור שתחת אחריות המשרד".

בנט ביקר בנוסף באזור התעשייה בגוש עציון. "אתם רואים פה את מפעל אלקיים ויש פה עוד עשרות מפעלים באזור. זהו אזור תעשייה כמו כל האזורי תעשייה ביהודה ושומרון, מעסיקים גם ישראלים וגם ערבים. יש סדר גודל של 26,000 פלסטינים באזורי תעשייה. הם מרוויחים שכר מינימום של פי 4 בערך מהשכר שמקבלים ברשות הפלסטינים. אני קורא לכל הדבר הזה "שלום כלכלי". זהו לא השלום של אוסלו ושל אנאפוליס - אלא זה שלום בין בני האדם. זהו העתיד"

צפו בבנט מסביר: "ככה נראה שלום כלכלי"

[embed]

]