בנט: נמשיך לחזק הזהות היהודית במדינת ישראל

בישיבת סיעת "הבית היהודי", עם פתיחת מושב החורף של הכנסת, אמר השר נפתלי בנט כי האירועים הביטחוניים האחרונים הם "אינתיפאדה זוחלת" - אותה יש "לחסל כבר בלידתה"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 14/10/13 16:19 י בחשון התשעד

בנט: נמשיך לחזק הזהות היהודית במדינת ישראל
הבית היהודי, צילום: הבית היהודי

יו“ר ”הבית היהודי“, השר נפתלי בנט, פתח היום (ב‘) את ישיבת הסיעה לרגל פתיחת מושב החורף של הכנסת. בדבריו, התיחס בנט לאירועים הביטחוניים האחרונים ולסוגיית שחרור מחבלים - נושא אשר לדבריו ראוי לגיבוש מדיניות ברורה יותר בממשלה.

”עלינו לפעול, אחת ולתמיד, לגיבוש מדיניות ברורה בסוגייה של שחרור מחבלים“, אמר בנט, ”ישראל הצהירה שאין לה קווים אדומים. זו המדינה היחידה בעולם שאין לה שום קווים אדומים - ודווקא עכשיו, כשאין לנו שום חיילים חטופים בידי האויב, זה הזמן להסדיר את זה“.

בהתייחס לפיגועים האחרונים וביניהם לפיגוע בבקעה ובפסגות, אמר בנט כי מדובר ב“איניתפאדה זוחלת, שבוע אחר שבוע“. לדבריו, ”את האינתיפאדה הזוחלת הזו צריך לחסל כבר בלידתה“. בנט אמר בנוסף כי מפלגתו תמשיך לקדם את חקיקה חוק משאל העם, שלדבריו ”יכול להיות הגשר בעם ולמנוע קרע, נשים קץ להסכמים שמוותרים על חלקי ארץ על חודו של קול אחד“.

כמו כן אמר בנט, שמקדם את הקמתה של המנהלת לזהות יהודית, כי ”הבית היהודי“ תפעל כדי ”להמשיך ולקדם את הזהות היהודית בישראל“.