בנט הגיע לרוץ, התל אביבים נשארו בבית

שר החינוך נפתלי בנט יצא אמש לריצה ברחובות תל אביב, במהלכה הגיע למקום בו אירע פיגוע הירי ביום שישי האחרון, ברחוב דיזינגוף. עשרות בודדות הצטרפו לקריאה והגיעו לרוץ עימו

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 04/01/16 10:30 כג בטבת התשעו

בנט הגיע לרוץ, התל אביבים נשארו בבית
TPS, צילום: TPS

שר החינוך נפתלי בנט יצא אמש (א') לריצה של 5 ק״מ ברחובות תל אביב, במהלכה הגיע למקום בו אירע פיגוע הירי ביום שישי האחרון, ברחוב דיזינגוף.

לריצה, שהייתה אמורה לשמש כמפגן תמיכה והזדהות עם התושבים לאחר הפיגוע, הגיעו עשרות בודדות של רצים. בלבד. בניגוד למפגני תמיכה אחרים שיזם השר בנט, הפעם הציבור לא מיהר לחבק את בנט ולריצה הצטרפו מעט משתתפים רובם פעילי הבית היהודי ופחות מתושבי העיר תל אביב, שכנראה פחות הזדהו עם משנתו המדינית של השר בנט.

בתחילת הריצה אמר בנט כי אסור לתת לטרור לשתק את תל אביב: ״בימים האחרונים שמעתי שתושבים מפחדים לצאת מהבית, וזה בדיוק מה שהטרור רוצה. שנפחד, שלא נצא מהבית, שנאבד את החיים הנורמליים שלנו".

עוד הוסיף בנט כי התשובה לטרור היא אחדות העם: "לכן הגיעו לכאן חילונים ודתיים וימין ושמאל, כדי לומר: אנחנו יחד, וכשאנחנו ביחד אף אחד לא יעצור אותנו - אפילו לא הגשם. נזכור את אלון בקל ושימו רואימי. נזכור את השמחה שלהם ואת האהבה שלהם למקום הזה. אנחנו לא צריכים להאשים אף אחד אלא לדרוש מעצמנו יותר. אנחנו צריכים להרים את הראש ולשמוח. מול טרור של יחידים נהיה עם מאוחד שמקדש את החיים. התשובה לטרור היא אחדות של עם״.


(צילום: TPS)


(צילום: TPS)