בנט ברחובות: "אין תנועה יותר מאוחדת מהבית היהודי"

באירוע השקת הקמפיין של המועמד אמיתי כהן למועצת העיר רחובות, אמר בנט כי המפלגה "הולכת לעשות מהפכה בעיר"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 07/08/13 08:45 א באלול התשעג

בנט ברחובות: "אין תנועה יותר מאוחדת מהבית היהודי"

חברי סיעת הבית היהודי ממשיכים בסיורים ברחבי הארץ לקראת הבחירות המוניציפאליות שייערכו בעוד חודשיים וחצי. אמש ביקרו חמישה מחברי הסיעה, ובראשם יו"ר המפלגה השר נפתלי בנט, ברחובות - שם השתתפו באירוע השקת הקמפיין של מועמד המפלגה למועצת העיר, אמיתי כהן. מלבד בנט הגיעו למקום גם שר השיכון אורי אריאל, יו"ר הסיעה ויו"ר ועדת חוק הגיוס, איילת שקד, וחברי הכנסת שולי מועלם ומוטי יוגב.

הסיור הנוכחי מצטרף לסיור בדרום שערך השר בנט לפני שבועיים בקרית גת ובגדרה, ולפני עשרות סיורים מוניציפאליים נוספים המתוכננים לו. "אין תנועה יותר מאוחדת מהבית היהודי", הבהיר בנט ברחובות. "יש לנו בונה הארץ - השר אורי אריאל. יש לנו מגן החיילים, חבר ועדת החו"ב מוטי יוגב, יש לנו את האפיק החברתי שולי מועלם ויש לנו את יו"ר סיעה ויו"ר הוועדה לחוק הגיוס איילת שקד. משהו חדש מתחיל ברחובות, ובראש הרשימה ברחובות יש מי שמאפיין יותר מכל את מהות הבית היהודי ובולדוזר שהולך לעשות מהפכה ברחובות - אמיתי כהן".

אריאל אמר כי "אנחנו נעזור לכולם כדי שיהיה כאן טוב יותר. בעזרת ה' נבנה קורת גג לכל אחד. גם ברחובות יהיה לכולם קורת גג. אנחנו עובדים בשבילכם. אני קורא לכולם להתגייס כדי שאמיתי כהן ייבחר עם הרשימה ולהביא את רחובות עוד צעד אחד קדימה. אני בטוח שזה אפשרי".

כהן ציין כי "אנחנו רוצים לעשות שינוי. מגיע לציבור את השינוי. אנחנו רוצים את כולם: דתיים, חילוניים, מסורתיים, חב"ד וכל עם ישראל. אנחנו הולכים לפעול יחד. אני מקווה שנכפיל את כוחנו".