בנט בעקבות הפיגוע: לעצור הזרמת הכספים לטרוריסט אבו מאזן

יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט מגיב בחריפות לפיגוע בתל אביב ומאשים את אבו מאזן באחריות. "הוא הופך עצמו לדילר של הסכינים והמחבלים הם רק שלוחיו"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 21/01/15 10:53 א בשבט התשעה

בנט בעקבות הפיגוע: לעצור הזרמת הכספים לטרוריסט אבו מאזן
פלאש 90, צילום: פלאש 90

תגובה חריפה ביותר מצד יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט לפיגוע הבוקר בתל אביב, בו נפצעו ארבעה באורח קשה ו11 נוספים באורח בינוני וקל.

״האחראי לפיגוע הטרור בתל אביב הבוקר הוא אותו אדם שנצפה צועד בחברת מנהיגי העולם רק לפני שבוע בפריז", הבהיר בנט כי האשמה לפיגוע מוטלת על יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן.

"כשאבו מאזן מסית יומם וליל בטלויזיה נגד היהודים, כשאבן מאזן קורא כיכרות על שם רוצחים ונותן פרסים כספיים לרוצחי יהודים, הוא הופך עצמו לדילר של הסכינים והמחבלים הם רק שלוחיו”, הוא מאשים. "ממשלת ישראל חייבת לעצור כל הזרמת כספים לטרוריסט אבו מאזן כל עוד הוא ממשיך למממן משפחות מחבלים, מילים לא מספיקות".

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב אף הוא על הפיגוע בתל אביב: "הפיגוע הוא תוצאה ישירה של ההסתה הארסית שמופצת ברשות הפלסטינית כלפי היהודים ומדינתם", אמר נתניהו.

"אותו טרור מנסה לפגע בנו בפריז, בבריסל ובכל מקום. מי שמיהר לברך על המעשה הזה, הוא החמאס, שותפיו של אבו מאזן לממשלת האחדות. זה אותו חמאס שהודיע שיתבע את ישראל בבית הדין הבינלאומי בהאג. הן להסתה והן למהלך המסוכן בבית הדין בהאג אחראי אבו מאזן. נמשיך לפעול בעוצמה נגד הטרור שמנסה לפגוע בנו מאז קום המדינה, ונדאג שלא ישיג את מטרתו".