בן-ארי יחקור את ארגוני השמאל

ח"כ מיכאל בן-ארי ימונה לחבר בוועדת החקירה לבדיקת מימון ארגוני השמאל. "מבטיח לנהוג בערבים ובשמאלנים באותה הגינות שבייניש נוקטת עם מתנחלים"

חדשות כיפה אורי פולק 27/01/11 00:00 כב בשבט התשעא

בן-ארי יחקור את ארגוני השמאל
אהוד אמיתון - יחידת תצפית-cc-by-sa, צילום: אהוד אמיתון - יחידת תצפית-cc-by-sa

ח"כ מיכאל בן-ארי מסיעת "האיחוד הלאומי" ימונה לחבר בוועדת החקירה הפרלמנטרית לבדיקת מקורות המימון של ארגוני השמאל - כך החליט יו"ר הקואליציה, זאב אלקין. ח"כ בן-ארי, למרבה ההפתעה, נבחר דווקא על ידי הסיעות הערביות בכנסת, אשר בחרו להחרים את הוועדות ולהציע את ח"כ בן-ארי למילוי מקומן.

כזכור, הכנסת החליטה באחרונה על הקמת שתי ועדות חקירה פרלמנטריות. הועדה הראשונה תעסוק ב"בדיקת מעורבות גופים וממשלות זרות במימון פעולות המופנות כנגד המדינה, ובנסיונות לרכישה מאורגנת של אדמותיה"; ועדת החקירה השנייה תעסוק ב"בדיקת קרנות מחו"ל ומדינות המממנות ארגונים ישראלים הנוטלים חלק במסע הדה לגיטימציה לפגיעה בחיילי צה"ל".


(ח"כ בן ארי, צילום: יחצ)


אלא שח"כ בן-ארי, מצידו, לא התרשם מהפרובוקציה וטען כי הוא מברך על המינוי וכי אפשר לסמוך עליו שיפעל בצדק. "הח"כים מבל"ד ורע"מ-תע"ל יודעים שאני אטפל בהם ובחבריהם כפי שהבטחתי. אשמור על מדינת ישראל מכל מיני שונאים מבית ומחוץ המבקשים להשמיד אותה", אמר ח"כ בן-ארי בהודעה שפרסם מטעמו. יצויין כי בעקבות המהלך הודיעו סיעות "העבודה", "קדימה" והסיעות הערביות כי בכוונתן להחרים את וועדות החקירה.

"שמחתי מאוד לשמוע על המינוי", אמר היום (ה) ח"כ בן-ארי בשיחה עם כיפה. לדבריו, "כאיש מחקר, אדע לשאול את השאלות הנכונות ולהגיע לחקר האמת. אני מבטיח לנהוג בערבים ובשמאלנים באותה הגינות שדורית בייניש נוקטת עם מתנחלים".