בכירים בבית היהודי לחרדים: התנצלו על חילול השם הנורא

גורמים בכירים בבית היהודי מתחו ביקורת נוקבת על השיח במגזר החרדי על הציונות הדתית וקראו לראשיה להתנצל. "משתלחים בצורה ברברית וחסרת רסן בבכירי רבני הציונות הדתית"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 02/03/14 10:05 ל באדר א'

בכירים בבית היהודי לחרדים: התנצלו על חילול השם הנורא
nickolette22-cc-by, צילום: nickolette22-cc-by

גורמים בכירים בבית היהודי התייחסו לפרסום ב'יתד נאמן' הבוקר (א') בו השתלחו ברב דרוקמן וברבני צהר וכן לשיח החריף ברחוב החרדי בשבועות האחרונים. לדבריהם "עבירה גוררת עבירה, מי שלא ידע להוקיר תודה לבית היהודי על מלחמתו בוועדת שקד למען הציבור החרדי, כעת משתלח בצורה ברברית וחסרת רסן בבכירי רבני הציונות הדתית".

"העצרת ומשתתפתיה הופכים מרגע לרגע לשותפים בהסתה ובחילול השם שיהיה קשה מאד לכפר עליו", המשיכו הבכירים. "הקללות נגד הרב דרוקמן, שזכויותיו רבות מספור, הקריאות ומודעות ה'נאצי' כלפי נפתלי בנט, ראש מפלגה ומנהיג ציבור שלמד בישיבה ושירת בסיירת כדי להגן על אותם מנאצים, הם מעידים על אותם הדוברים מגלגלי העיניים ועל גבולותיהם המוסריים".

"אנו קוראים למנהיגי הציבור החרדי להתנצל בשעות הקרובות על חילול השם הנורא, הרי אחרת לא יוכלו לומר 'ידינו לא שפכו את הדם הזה'. נמשיך לשאת בגאווה את דגל לימוד התורה וההגנה על עם ישראל, ולא נקבל הטפות ממי שאינו שותף לערכים קיומיים אלה", סיכמו הגורמים בשיחה ל'כיפה'.