בבית היהודי בודקים אפשרות של מפקד בזק למפלגה

וועדת הבחירות של הבית היהודי תבחן אפשרות לפתיחת מפקד למפלגה עקב פניות של מאות אנשים בבקשה להתפקדות

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 07/12/14 17:40 טו בכסלו התשעה

בבית היהודי בודקים אפשרות של מפקד בזק למפלגה
ChameleonsEye / Shutterstock.com, צילום: ChameleonsEye / Shutterstock.com

וועדת הבחירות של הבית היהודי תתכנס בימים הקרובים לבחון אפשרות של פתיחת מפקד למפלגה עקב פניות של מאות אנשים להתפקדות למפלגה, כך הודיעו הערב (א') בבית היהודי.

ב-15 לינואר 2015 יתקיימו פריימריז לראשות מפלגת הבית היהודי, ועל פי ההערכות סמוך אליהם יתקיימו פריימריז גם לרשימת הבית היהודי לכנסת ה-20. בתחילה לא ברור היה האם ייתקיים מפקד למפלגה, שכן מדובר בטווח זמנים קצר ביותר, אך נראה כי בבית היהודי מעוניינים לפתוח את השורות למתפקדים נוספים. כיום חברים בבית היהודי כ-57000 חברים.

כאמור, יום לפני הפריימריז בליכוד, בחמישי לינואר 2015 (י"ד טבת תשע"ה) תערוך הבית היהודי פריימריז לראשות המפלגה, כך קבעה ועדת הבחירות של המפלגה. ביום חמישי 18/12 יהיה התאריך האחרון להגשת מעמדות לתפקיד. אם יהיה צורך - סיבוב שני ייערך בתאריך כ"א טבת, 12 בינואר.

לדברי יו"ר ועדת הבחירות, שי נתן: "בעקבות התארגנות המפלגות השונות, ובראשן הפריימריז לראשות הליכוד, החלטנו לקיים את הפריימריז לראשות הבית היהודי בי"ד טבת, 5 בינואר. ועדת הבחירות תפקח ותקפיד על טוהר הבחירות".

"הבית היהודי ממשיכה קדימה", אמר מנכ"ל המפלגה, ניר אורבך. "כאחת מהמפלגות הדמוקרטיות הבודדות בכנסת, אנחנו גאים לקיים פריימריז רחבים לראשות המפלגה. נמשיך להוביל קדימה את המפלגה בדרך להנהגה".