באישור בית המשפט: פעילי להב"ה יפגינו מחוץ לחתונת הזוג המעורב

בית משפט השלום בראשון לציון אישר לפעילי ארגון להב"ה להפגין מחוץ לאולם האירועים בו צפויה להיערך חתונתם של מחמוד ומורל, עד 200 מטרים מהאולם

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 17/08/14 14:10 כא באב התשעד

באישור בית המשפט: פעילי להב"ה יפגינו מחוץ לחתונת הזוג המעורב
אילוסטרצהי: חוזרים להר, צילום: אילוסטרצהי: חוזרים להר

עתירתו של מחמוד מנצור לא התקבלה, פעילי ארגון להב"ה יוכלו להפגין מחוץ לאולם בו יתחתנו הזוג המעורב. בית משפט השלום בראשון לציון דחה את עתירת החתן מחמוד מנצור נגד הפגנת פעילי להב"ה מול אולם האירועים בו צפויים הערב (א') מחמוד ומורל להתחתן. על פי ההחלטה יוכלו הפעילים לקיים הפגנה במרחק של עד 200 מטרים מהאולם.

החתונה הערב (א') תהיה סוערת במיוחד כשמחוץ לאירוע צפויים מאות פעילי ימין, בראשות יו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין, להתגודד ולמחות נגד ההתבוללות. משטרת ראשון לציון נערכים לאפשרות שיצטרכו לאבטח את המתחם מחוץ לאולם השמחות על מנת למנוע התפרעות של המפגינים. נציגת המשטרה בדיון בבית המשפט טענה כי הוקצה מגרש חניה במרחק של כ-150-200 מטרים מהאולם, בכדי לאפשר את קיום ההפגנה.

"מדובר בהפגנה לגיטימית, לפי מה ששמעתי מי שמתכוונים להתנהג באלימות הם חבריו של החתן ואז הגנה עצמית היא פעולה לגיטימית", אמר עורך דינו של גופשטיין איתמר בן גביר. "המטרה של הארגון היא חינוכית, להציל את הכלה וגרום לכל מי שחושבת לעשות צעד כזה לחשוב עליו שוב".

"לא שמעתי כדבר הזה אודות בקשה לצו מניעה של אזרח נגד אזרח המבקש למנוע מחאה. חיפשתי תקדימים, מצאתי אחד הנוגע למבקשים להציב אנטנה סלולרית. על כן, אנו מבקשים לדחות את הבקשה על הסף ולהטיל הוצאות משפט על מחמוד".

כזכור, בעקבות הטרדות של אנשי להב"ה, וכן פרסום שמו ומספר הטלפון של אולם האירועים, הגיש מחמוד מנצור, החתן, צו המבקש לאסור על בנצי גופשטיין לקיים מחאה נגד החתונה. שופטת בית משפט השלום בראשון לציון עריה מרדכי קבעה דיון בבקשתו של החתן ליום ראשון בבוקר, היות וכאמור החתונה וההפגנה מתוכננות ליום ראשון בערב.