אלימות בעקבות תמיכת החרדים במועמד הציוני בבית שמש

מטה התנועה החרדית "טוב", שהודיעה על תמיכה במועמד החילוני אלי כהן, הושחת על ידי אלמונים. כהן: קורא לראשי המפלגות לגנות את האלימות

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 24/09/13 12:45 כ בתשרי התשעד

אלימות בעקבות תמיכת החרדים במועמד הציוני בבית שמש
יחצ, צילום: יחצ

היום (ג‘) התעוררו תושבי בית שמש לסוג חדש של אלימות במערכת הבחירות בבית שמש. מטה התנועה החרדית ”טוב“, שהודיעה על תמיכה במועמד הציוני, אלי כהן, יו"ר 'בית שמש חוזרת', הושחת על ידי אלמונים קיצוניים מהעיר.

כזכור, כהן נבחר להוביל את המחנה הציוני בעיר על מנת להחליף את ראש העיר הנוכחי, משה אבוטבול. רק לאחרונה הביעו מפלגות נוספות באלי ובשבוע שעבר הצטרפה תנועת טוב, התנועה החרדית בתמיכתה בכהן.

”אנו רואים אסקלציה בבריונות הבחירות. זה החל כבר בתחילת הקמפיין בהשחתת שלטים, עבר לקללות, ללשון הרע והוצאת דיבה, ועכשיו השחתת המטה של תנועת טוב“, אומר אלי כהן, ”אנו קוראים לכל ראשי המפלגות לגנות את האלימות ולהרגיע את הפעילים שלהם כדי שבחודש הקרוב יוכלו תושבי בית שמש לקיים הליך בחירות תקין ולבחור את ההנהגה החדשה של העיר“.

כהן ציין כי הוא דורש ממשטרת ישראל ”לעצור את המתנגדים הקיצוניים האלימים לפני שיהיה מאוחר מדי“. הוא הוסיף כי ”תנועת טוב, עשתה מעשה אמיץ כאשר החליטה לקחת את גורל בוחריה וחשוב להבהיר כי היא דואגת לציבור בכלל ולחרדים בפרט ואנו בטוחים שנוכל לעשות דברים יחד למען עתידה המשותף של העיר. אנו נחזק את תנועת טוב ובוחריה ולא נרפה מידם על מנת שיוכלו לממש את זכותם הדמוקרטית“.