אורי אריאל: לא מתנצלים על בניה ביו"ש

שר הבינוי נשא דברים בחנוכת השכונה החדשה ביישוב מעלה לבונה, הוא הצהיר שתנופת הבנייה תמשך. "אנחנו בונים במעלה לבונה ובדימונה ואנחנו נבנה בכל מקום בארץ ישראל ולא נתנצל על זה"

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 25/01/15 13:31 ה בשבט התשעה

אורי אריאל: לא מתנצלים על בניה ביו"ש
פלאש 90, צילום: פלאש 90

שר הבינוי אורי אריאל דיבר בחנוכת שכונה חדשה של אמנה בישוב מעלה לבונה שבשומרון והצהיר כי ימשיך ויבנה ביהודה ושומרון, זאת למרות התקיפות נגדו. "אני אומר פה היום בפה מלא ובצורה צלולה אנו נבנה את כרמיאל, את אריאל, אנחנו בונים במעלה לבונה ובדימונה ואנחנו נבנה בכל מקום בארץ ישראל. לא נתנצל על זה. אנחנו שמחים וגאים בבניין הארץ הזאת מקצרין ועד אילת ואנחנו נמשיך וניתן תנופת בנייה בעז"ה גם בממשלה הבאה".

אריאל פנה בבקשה ישירה לתושבים להתגייס ולסייע לבית היהודי בבחירות המתקרבות, "זו אחריות של כולנו להצליח בבחירות הבאות. אתם דרשתם מאתנו להתאחד, אנחנו עשינו את זה עכשיו מותר לנו לדרוש מכם, מכולנו ביחד להתאחד וללכת לעבוד".

"יש עוד פחות משישים יום, זמן קצר ממוקד ואני פונה אליכם להיות שותפים גם בדבר הזה. זה לא פחות חשוב מהבנייה שאתם רואים פה עכשיו ואפילו יותר חשוב להצליח בבחירות, כדי שנוכל להמשיך אחרי זה ארבע שנים, לא לבנות פה 44 יחידות אלא לבנות פה 200 יחידות. זה מגיע לתושבי מעלה לבונה ומטה בנימין וזה מגיע לארץ ישראל", סיים השר.

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/125201534671.mp4[/embed]