אורי אריאל: השמועות אודות פיצוץ האחדות עם הבית היהודי אינן נכונות

השר אורי אריאל מפריך בשיחה עם "כיפה" את השמועות אודות חשש לפיצוץ האחדות בין תקומה לבית היהודי ומבהיר: "יש סיכום בינינו לבין בנט ואין שום סיבה שהוא לא יעמוד בו. אנשים צריכים להפסיק לרכל"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 25/01/15 15:40 ה בשבט התשעה

אורי אריאל: השמועות אודות פיצוץ האחדות עם הבית היהודי אינן נכונות
יחצ, צילום: יחצ

מאז שעות הבוקר מתרוצצות שמועות הטוענות כי מכיוון שהאחדות בין תקומה לבית הבית היהודי לא נחתמה באופן רשמי אלא הדברים נאמרו בעל פה, ייתכן שבנט יפוצץ את האחדות ברגע האחרון ולא ישלב את תקומה במפלגה. בשיחה עם 'כיפה' מפריך יו"ר תקומה השר אורי אריאל את השמועות מכל וכל ומבהיר כי אין שום סיבה שהאחדות לא תשמר. "יש סיכום בינינו לבין נפתלי בנט ואני מעריך וחושב שהוא יעמוד בסיכום הזה. אני לא רואה שום סיבה שמשהו אחר יקרה", אומר אריאל.

"אנשים צריכים להפסיק לרכל ולהתחיל לקיים את הפסוק 'לא תלך רכיל בעמך'”, אומר אריאל. “אני לא יודע מאיפה השמועות האלו מגיעות. צריך להיות למישהו אינטרס להפיץ דבר כזה ולא לי או לנפתלי יש אינטרס שכזה. הסיכום תקף ואני לא מבין מי מוציא שמועות כאלו. אני בכל אופן לא קיבלתי שום מידע שכזה, ויש פרשנים למיניהם שחייבים כל הזמן ריגושים ומייצרים שמועות לא נכונות".

אריאל מבהיר כי למרות שהאחדות לא מאושרת בכתב, לא מדובר בעיכוב מכוון, אלא בנושא שלוקח זמן. “הסיכום נמצא באישור משפטי וזה ייסגר. אני לא מוטרד מזה. אני לא מתערב בנעשה בבית היהודי, אך כנראה שחברי המרכז יאשרו מחר את החוקה. העניין למעשה סגור, לכל אחד יש את החוקה שלו, אנחנו אישרנו את שלנו ועכשיו תור הבית היהודי".

בשבועות האחרונים אחת השאלות שעלתה הייתה באיזה מקום ישובץ נציג תקומה - המקום ה-14 או ה-15 ברשימה המאוחדת, ועל כך ענה השר אריאל בקצרה - “השיבוץ יהיה כפי שסוכם, במקום ה-14”.