אהרון קרוב: גם לו ידעתי שאפצע קשה, הייתי יוצא לקרב

"אחרי הפציעה, אני מערך את החיים הרבה יותר", אמר בשיחה עם בני נוער מאריאל

חדשות כיפה אורי פולק 08/08/10 00:00 כח באב התשע

אהרון קרוב: גם לו ידעתי שאפצע קשה, הייתי יוצא לקרב

אהרון קרוב, הפצוע הקשה ביותר ממבצע "עופרת יצוקה", סיפר בשבוע שעבר לעשרות בני נוער של מועדון "דאורייתא" באריאל על התמודדותו לאחר פציעתו. "אני מרגיש חזק וטוב יותר מלפני הפציעה, מעריך את החיים הרבה יותר ובמיוחד את הדברים הקטנים המובנים מאליהם", אמר קרוב.

לדבריו, "מתחילת תהליך השיקום אמרתי לעצמי שאני רוצה להיות טוב יותר מלפני הפציעה, הן מבחינת גופנית הן נפשית. היום תהליך השיקום עוד לא נגמר אך אני מרגיש שצמחתי גם ברמה האישית שלי אך גם כמשפחה, הניסיון הזה חיזק אותנו מאד".

חלק מחניכי המועדון הינם בגילאי טרום גיוס, כך שהשיחה הוקדשה בחלקה לחשיבות השירות בצה"ל ולהעלאת המוטיבציה לשירות ביחידות קרביות. לשאלתו של אחד הנערים "לו ידעת מלכתחילה שתיפצע קשה, האם היית יוצא בכל זאת למלחמה?", השיב קרוב ללא היסוס כי "אין לי ספק בדבר, זוהי שליחות לאומית ועליי לבצעה". תגובתו של קרוב ריגשה את קהל השומעים ואף לוותה בחיבוק גדול שהעניק קרוב לשואל.


לדברי הרב אבי ברמן, מנכ"ל המרכז הישראלי של ה-OU, אהרון מהווה סמל למופת לגבורה ישראלית ומסירות נפש. "הנוער בישראל צריך להתחנך לאור דומיות מופת מסוגו של אהרון קרוב. בני הנוער שפגשו את אהרון למדו שיעור חשוב וקיבלו מוטיבציה לשרת שירות משמעותי בצה"ל ולתרום למדינה" אמר.


מועדוני "דאורייתא" הינם מרכזים לבני נוער בצפון ובמרכז. שיחתו של קרוב היא חלק מפעילויות הקיץ של המועדונים, המהווים בית חם לנוער, זאת כדי למלא את שעות הפנאי שלהם בתכנים ערכיים. המועדונים פועלים מטעם ה-OU בישראל בשיתוף עם הסוכנות היהודית, המחלקה לתרבות תורנית, המרכז הבינתחומי לנוער באריאל, הרשויות המקומיות וגרעינים התורניים.