לא תצליחו לחמוק מזה - התמרור המתעתע שעיריית ירושלים הציבה

בתמרור שהציבה עיריית ירושלים בציר המרכזי "דרך חברון" נאסר על רכבים המוצעים למכירה לחנות בשולי הכביש. כמו כן: רכב שייחשד כמוצע למכירה ויחנה מספר ימים במקום - ייקנס ב-250 שקלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/06/24 18:03 יט בסיון התשפד

לא תצליחו לחמוק מזה - התמרור המתעתע שעיריית ירושלים הציבה
דו"ח חניה, צילום: Flash90,FLASH90

המהלך החדש של עיריית ירושלים: עקב ריבוי המקרים של חניית רכבים למשך ימים בדרכים מרכזיות בירושלים, בעירייה החליטו לאחרונה על הצבת תמרורים האוסרים חניית רכבים המוצעים למכירה במקומות אלו. אלא שהתקנה החדשה תאפשר חלוקת קנסות גם לרכבים אשר נחשדים כמוצעים למכירה ולא רק לרכבים אשר מסומנים למכירה בשלט רשמי.

השלט בדרך חברון

השלט בדרך חברון צילום: חיים ג'רבי, חדשות כיפה

בקרוב גם ברחוב יעקב פת: שלט האוסר על חניית רכבים למכירה הוצב בדרך חברון

כך, שלט האוסר על חניית רכבים למכירה הוצב בדרך חברון ולפי תגובת העירייה בקרוב יוצבו שלטים גם ברחוב יעקב פת. ההחלטה של העירייה הגיעה לאחר קבלת תלונות תושבים באזור על התופעה הבעייתית, ועתה, עם כניסת השלטים החדשים - רכבים שיחנו מספר ימים, יקבלו דו"ח של 250 שקלים.

השלט בדרך חברון

השלט בדרך חברון צילום: חיים ג'רבי, חדשות כיפה

עיריית ירושלים: "בהתאם לבקשתם ובמטרה לפנות חניות עבור תושבי האזור"

מעיריית ירושלים נמסר: "התמרורים החדשים הוצבו לטובת הדיירים המתגוררים לאורך דרך חברון ובסמוך לה, בהתאם לבקשתם ובמטרה לפנות חניות עבור תושבי האזור. העבירה תיאכף במידה ויוצבו רכבים שחונים במקום מספר ימים בודדים עם אמצעי ו/או שלט המעיד שהרכב מוצע למכירה. סך הקנס על העבירה – 250 שקלים. התמרורים יוצבו בקרוב גם ברחוב יעקב פת. העירייה תפעל להצבת תמרורים נוספים בהתאם לצורך ולאחר בדיקת בקשות התושבים והמינהלים הקהילתיים".