לילה קשה בערבה: שני גברים ושתי נערות נהרגו בתאונה קטלנית בכביש 90

בתאונה הקטלנית נהרגו ארבעה בני אדם ובמשטרה בוחנים את נסיבות האירוע הקשה. חושב מד"א: "ראינו במרכז הכביש שני כלי רכב מעוכים והמולה מסביב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/06/24 07:35 יד בסיון התשפד | עודכן בתאריך 20/06/24 08:31

לילה קשה בערבה: שני גברים ושתי נערות נהרגו בתאונה קטלנית בכביש 90
אמבולנסים, ארכיון, צילום: תיעוד מבצעי מד"א

במהלך הלילה (ה') קבעו פאראמדיקים של מד"א את מותם של 4 בני אדם, נהג רכב, גבר כבן 35 שנסע לבדו ברכב, ו-3 נוסעים מהרכב השני בהם: גבר כבן 45 , נערה כבת 13 ונערה כבת 14. בנוסף חובשים ופראמדיקים של מד"א בשיתוף כוח רפואה של צה"ל העניקו טיפול רפואי ופינו במסוקים לבי"ח 2 פצועים, בהם: אישה כבת 40 במצב קשה, בהכרה, עם חבלות בבטן ובאגן, ונער כבן 17 במצב בינוני עם חבלות בגפיים.

סטה ממסלולו והתנגש חזיתית ברכב של משפחת עאסלה

ההרוגים בתאונה הקשה הם באסל אבו אלעסל מרהט ושלושה בני משפחת עאסלה מעראבה - האב דיאא עאסלה ושתי בנותיו, בנות 10 ו-15. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי אבו אלעסל נסע בכביש 90 לכיוון דרום ובשלב מסויים מסיבה שעדיין לא התבררה, סטה ממסלולו והתנגש חזיתית ברכב של משפחת עאסלה בו נסעו חמש נפשות, האב ושתי הבנות שנהרגו יחד עם האם, בת 40 ועוד נער בן 17 שפונו במסוק לקבלת טיפול רפואי.

"ראינו במרכז הכביש שני כלי רכב מעוכים והמולה מסביב"

חובש רפואת חרום במד"א יונתן נריסנה וחובש בכיר במד"א אלי שריקי סיפרו: "הגענו מהר מאוד למקום וראינו במרכז הכביש שני כלי רכב מעוכים והמולה מסביב, ביצענו סריקה מהירה וראינו 6 נפגעים בתאונה הקשה הזאת, באחד מכלי הרכב היו 5 נוסעים ובשני רק נהג שנהרג במקום" תיארו את הזירה הקשה.

עוד הוסיפו: "ברכב בו נסעו החמישה, 3 מהם היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם במקום, נער כבן 17 ואשה כבת 40 היו בהכרה וסבלו מפציעות, הענקנו להם טיפול מציל חיים ופינינו אותם למסוק מד"א ומסוק צבאי שנחתו בסמוך ופינו אותם לבית החולים כשמצבה של האשה קשה והנער קל עד בינוני".