צל"ש לתושב שנטרל את המחבל בפיגוע ביישוב אדם

תעודת הערכה הוענקה לאסף רביב, תושב היישוב אדם שנטרל את המחבל שרצח את יותם עובדיה הי"ד לפני כחודש ביישוב. מפקד חטיבת בנימין: "אני מצדיע לך בשמי ובשם תושבי היישוב על תרומתך להגנתם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/09/18 14:28 כג באלול התשעח

צל"ש לתושב שנטרל את המחבל בפיגוע ביישוב אדם
מקבל הצל"ש אסף רביב, צילום: דו"צ

אתמול (א'), 2 בספטמבר 2018 הוענקה תעודת הערכה לאסף רביב, תושב היישוב אדם אשר נטרל לפני כחודש את המחבל בפיגוע ביישוב. אסף, אשר היה בדרכו לטיול אופניים ונשא את נשקו האישי, הגיב למחבל ונטרל אותו בזריזות ובכך מנע אירוע חמור יותר. תעודת ההוקרה הוענקה על ידי יושב ראש מועצת בנימין, מר אבי רואה ומפקד חטיבת בנימין, אלוף-משנה שרון אסמן, במסגרת חנוכת "אולם יותם" על-שם יותם עובדיה ז"ל שנרצח בפיגוע. 

מדבריו של מפקד החטיבה המרחבית "בנימין", אלוף-משנה שרון אסמן: "לפני כחודש חווינו פיגוע קשה ביישוב אדם בו נרצח יותם עובדיה ז"ל ונפצעו שניים מתושבי היישוב. פיגוע זה מזכיר לנו בפתח שנה זו כי האתגרים עדיין לפתחנו וגם המשימה כי ׳טרור יפגוש צבא ואתם האזרחים תפגשו שגרה׳. אנו נמשיך לפעול כל העת על מנת לאפשר ביטחון לכלל תושבי האזור, ליזום ולהתייצב כחומה בצורה בין האזרחים לטרור. הפיגוע מזכיר לנו שלא רק היכולות המבצעיות או הטכנולוגיות הן אלו שמכריעות, אלא בראש ובראשונה הקצה המבצעי החד והמדויק- האדם. אסף, אתה מהווה דוגמה ומופת עבור לוחמים, חיילים ומפקדים אזרחים נושאי נשק בגזרת בנימין. אני מצדיע לך בשמי ובשם תושבי היישוב על תרומתך להגנתם.

מדבריו של ראש מועצת בנימין, מר אבי רואה: ״אנו באנו לכאן הערב להנציח את זכרו של יותם הי"ד במבנה שנקרא 'משכן יותם', פה תוצב פינה לזכרו לראיית מעשיו של אותו גיבור שבא לקיים מצוות כיבוד אב ואם ונרצח. הערב באנו גם לכבד את אסף רביב שנטרל את המחבל בגבורה ומנע עוד נפגעים ביישוב.״