מזעזע: תושב תל אביב נאשם בהפצת תכנים מיניים של עשרות צעירות

פרנסואה מזרחי, תושב תל אביב נאשם בניהול קבוצות באפליקציית טלגרם בהן הופצו תמונות וסרטונים מיניים של עשרות צעירות ישראליות, יותר ממחציתן קטינות, וזאת ללא ידיעתן או הסכמתן

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/08/24 15:56 כה באב התשפד

מזעזע: תושב תל אביב נאשם בהפצת תכנים מיניים של עשרות צעירות
הטרדה מינית | , צילום: shutterstock

פרקליטות המדינה הגישה הבוקר (ה') כתב אישום נגד פרנסואה מזרחי, תושב תל אביב בגין ניהול קבוצות באפליקציית טלגרם בהן הופצו תמונות וסרטונים מיניים של עשרות צעירות ישראליות, יותר ממחציתן קטינות, וזאת ללא ידיעתן או הסכמתן.

מזרחי גבה תשלום תמורת חלק מהתיעודים

בנוסף, מזרחי גבה תשלום תמורת חלק מהתיעודים. העבירות המיוחסות למזרחי רבות וביניהן: הטרדה מינית, התנכלות, פגיעה בפרטיות, החזקה וצריכה של חומר תועבה ובו דמותו של קטין, פרסום שירותי זנות של בגיר.

טלגרם

טלגרם, צילום: shutterstock

על פי כתב האישום, הנאשם הקים וניהל קבוצות בהן נהג להפיץ ולהחזיק תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני, של צעירות וקטינות ישראליות, וביניהן צעירות חילוניות, דתיות וחרדיות, ללא ידיעתן וללא הסכמתן. לרוב, התכנים המיניים כללו את פרטיהן של הצעירות כך שהיה ניתן לזהותן.

כתוצאה מהפצת התכנים נגרמו לנפגעות נזקים כבדים

במהלך חקירת הפרשה נגבו עדויות מנפגעות העבירה. הנפגעות תיארו כי כתוצאה מהפצת התכנים נגרמו להן נזקים כבדים, בין היתר: הטרדות בלתי פוסקות בעלות אופי מיני ברשתות החברתיות, מצוקה נפשית, המתבטאת בפחדים וחרדות, וקשיים חברתיים. בנוסף, חלק מהנפגעות גילו לראשונה על הפצת התכנים כאשר משטרת-ישראל פנתה אליהן באופן יזום, לאחר מעצרו של הנאשם, כדי לגבות מהן הודעה.