באופן חריג: המשטרה מפרסמת תמונת חשוד לטובת איתור קורבנות נוספים שלו

לאחר שורת הארכות מעצר וצו איסור פרסום, בית משפט התיר היום לפרסם את תמונתו ופרטיו של גבר שנעצר לאחרונה בחשד שביצע עבירות מין חמורות בקטין, אותו אסף בניגוד לרצונו ממסיבה בה שהו. הסיבה: סיוע באיתור קורבנות נוספים

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/08/24 21:41 כב באב התשפד

באופן חריג: המשטרה מפרסמת תמונת חשוד לטובת איתור קורבנות נוספים שלו
החשוד שתמונתו הותרה לפרסום, צילום: דוברות משטרת ישראל

בית המשפט התיר היום (ב') לפרסם את תמונתו ופרטיו של חשוד שנעצר לפני כשבועיים בחשד שביצע עבירות מין חמורות בקטין אותו אסף בניגוד לרצונו ממסיבה בה שהו. בשל הצורך החקירתי וחשש כי ישנם קרבנות נוספים, מבקשת המשטרה כי מי שבידיו מידע על קורבנות נוספים שנפגעו על ידי החשוד, איתן לשם דימנט, בן 42, מירושלים, ושתמונתו מצורפת, יש לפנות אל אחת מתחנות המשטרה או למוקד 100.

על פי החשד סיפק עוגייה שהכילה "סם אונס"

על פי החשד, שהו הקורבן והחשוד במסיבה סמוך לבית שמש. בשלב מסוים הסיע החשוד את הקורבן אל ביתו וסיפק לו על פי החשד עוגייה שהכילה "סם אונס" בדרך כלשהי. בהמשך לכך, ביצע כלפיו את המיוחס לו ולאחר מכן השיבו אל מתחם המסיבה. לאחר תלונה מצד הקורבן החשוד נעצר והועבר לחקירה בתחנת בית שמש בחשד לעבירות של מעשה סדום, חטיפה, כליאת שווא ועוד.

בית המשפט המחוזי, ירושלים

בית המשפט המחוזי, ירושלים, ארכיון | צילום: Olivier Fitoussi,Flash90

מחשבים עם קבצי מדיה המעלים חשד לפגיעה בצעירים נוספים

במסגרת חקירת המשטרה, נמצאו בביתו של החשוד מחשבים ובהם קבצי מדיה וסרטונים המעלים חשד למעשים מיניים שביצע החשוד בצעירים נוספים כשהם מחוסרי הכרה. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית המשפט תחת צו איסור פרסום, אותו ביקש סנגורו. אמש התיר כאמור בית המשפט לפרסם את פרטיו, אך עיכב את ביצוע ההחלטה עד היום, לטובת דיון ערר שנדחה בשעות האחרונות.