רק בן 19: תושב ירושלים חשוד שסחר בחומרים פדופילים בטלגרם

בתום חקירה שארכה מספר חודשים, נעצר לאחרונה צעיר בן 19 תושב ירושלים בחשד שסחר והפיץ בטלגרם חומרים פדופילים ותכנים מיניים של נשים ללא הסכמתן. חשוד נוסף שרכש חומרי תועבה בתמורה לאלפי שקלים נעצר גם כן

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/08/24 18:46 כב באב התשפד

רק בן 19: תושב ירושלים חשוד שסחר בחומרים פדופילים בטלגרם
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

לפני מספר חודשים פתחו חוקרי היחידה המרכזית במחוז ירושלים בחקירה סמויה בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה על ניהול קבוצות ברשת החברתית "טלגרם", בהן התבצע סחר בסרטונים אינטימיים של נשים. במסגרת החקירה הסמויה חשפו חוקרי הסייבר את זהות החשוד, צעיר בן 19 תושב ירושלים. לפני כשבועיים נעצר החשוד ולאחר מכן התגלה כי בקבוצות שניהל התבצע גם סחר בחומרים פדופילים של מאות קטינים ואף פעוטות וזאת במקביל להפצת חומרים אינטימיים של נשים וקטינות.

חשוד נוסף נעצר בחשד שרכש אלפי קבצים עם תוכן פדופילי

על פי החשד, ניהל החשוד מספר קבוצות ברשת, שבהן הפיץ, תמורת תשלום, חומרי תועבה רבים. המשטרה הצליחה לאתר עשרות נשים ישראליות שנפלו קרבן לעבירה, לאחר שהחומרים האינטימיים שלהן הופצו ללא הסכמתן על ידי החשוד.

פדופיליה ברשת | אילוסטרציה

פדופיליה ברשת | אילוסטרציה, צילום: shutterstock

במסגרת החקירה אותר חשוד נוסף, תושב מרכז הארץ בשנות ה-40 לחייו, שרכש אלפי קבצים עם תוכן פדופילי, לרבות תיעוד של יחסי מין עם פעוטות, ושילם בעבורם אלפי שקלים. אמש, נעצר גם חשוד זה על ידי בלשי ימ"ר ירושלים והועבר לחקירה ביחידת ההונאה. דיון בעניינו, צפוי מחר בבית המשפט, והחקירה עדיין נמשכת.