מח"ש ערכה חיפוש בביתו של מפקד תחנת חדרה - בן גביר מגבה: "חיזקתי אותו"

חוקרי מח"ש פשטו על ביתו של מפקד תחנת חדרה בהמשך לחקירתו באזהרה בחשד לשימוש לרעה בכח המשרה, תקיפה ושיבוש הליכי חקירה | בן גביר: "חיפוש בבית כאילו מדובר באחרון העבריינים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/08/24 22:46 ג באב התשפד

מח"ש ערכה חיפוש בביתו של מפקד תחנת חדרה - בן גביר מגבה: "חיזקתי אותו"
בן גביר, צילום: Chaim Goldberg,FLASH 90

לאחר שנחקר באזהרה בחשד לשימוש בכוח בפינוי מיצב הטנק בהפגנה בקיסריה, חוקרי מח"ש פשטו הערב (ד') על ביתו של מפקד משטרת חדרה, סנ"צ פולק וערכו חיפוש בביתו. השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר מיהר להגיב: "מגבה גיבוי מלא את מפקד תחנת חדרה סנ"צ עמית פולק שכל חטאו היה לשמור על הסדר והחוק" כתב בן גביר.

"לא מתקבל על הדעת שמח"ש תרד למגרש הפוליטי"

השר לביטחון לאומי הוסיף: "מאז, חייו וחיי משפחתו הפכו לגיהינום על ידי מפגינים וכעת גם על ידי מח"ש שערכו חיפוש בביתו ליד ילדיו הקטנים בשעות מאוחרות כאילו מדובר באחרון העבריינים, שוחחתי איתו הערב וחיזקתי אותו ואת רעייתו - מח"ש לא יהלכו אימים על שוטרים".

באי כוחו של סנ"צ פולק, עורכי הדין עמית חדד ונועה מילשטיין, מסרו בתגובה: "היום בשעה 21:00 הגיעו חוקרי מח"ש לביתו של קצין המשטרה עמית פולק כדי לבצע חיפוש במקום, כשהם מעירים ילדים קטנים וגורמים לבהלה. לא מתקבל על הדעת שמח"ש תרד למגרש הפוליטי, 'תבחר צד' ותחקור קצין משטרה שכל חטאו שביצע את תפקידו כפי שמצופה ממנו וכפי שהונחה לעשות. עוד פחות מתקבל על הדעת שיבצעו חיפוש בשעה כל כך מאוחרת כאילו מדובר בחבר בארגון פשיעה, ולא בשוטר מצטיין ומוערך".

מח"ש: הפרטים אינם מדויקים

מהמחלקה לחקירות שוטרים נמסר: "במענה לפניות כתבים, הרינו לציין כי הפרטים המובאים בהודעת בא כוחו של סנ"צ פולק אינם מדויקים. מפאת העובדה כי התיק עודנו מצוי בעיצומה של חקירה מתנהלת, לא נוכל להתייחס בעת הזאת לטענות המובאות בהודעה"

החשדות: שימוש לרעה בכח המשרה, תקיפה ושיבוש הליכי חקירה

כזכור, אגף החקירות במחלקה לחקירות שוטרים חקר לפני כיומיים באזהרה את מפקד תחנת חדרה, בחשד לעבירות של שימוש לרעה בכח המשרה, תקיפה ושיבוש הליכי חקירה. על פי החשד, עצר סגן הניצב, יחד עם שוטרים נוספים, ללא סמכות ותוך שימוש באלימות, מספר אזרחים אשר הציבו על גבי משאית מיצג בדמות דגם של טנק, וזאת לקראת הפגנה שאמורה הייתה להתקיים באותו ערב סמוך לבית ראש הממשלה בקיסריה, החקירה ממשיכה.