הרצח המזעזע של בן ה-6 בהרצליה: האם התנצלה והאשימה את בעלה

מעצרה של סיגל יאנה איצקוביץ' שחשודה ברצח בנה בנה בן ה-6 הוארך בשמונה ימים. במהלך הדיון בבית המשפט היא התנצלה על המעשה והפנתה האשמות לבעלה: "הייתה התנכלות כלכלית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/08/24 16:01 כו בתמוז התשפד

הרצח המזעזע של בן ה-6 בהרצליה: האם התנצלה והאשימה את בעלה
סיגל יאנה איצקוביץ' |, צילום: שימוש לפי סעיף 27 א'

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (ה') בשמונה ימים את מעצרה של סיגל יאנה איצקוביץ' שחשודה ברצח בנה ליאם הס בן ה-6. במהלך הדיון האם החשודה הודיעה כי היא: "מתנצלת על המעשה המתועב הזה". בנוסף, נציג המשטרה אמר: "היא נבדקה פעמיים, עדיין אין חוות דעת ברורה לגבי מצבה הפסיכיאטרי ולא ניתן לקבוע אם היא יכולה לעמוד לדין".

האם החשודה האשימה את בעלה: "גרם לי להרגיש לא שווה"

כמו כן, איצקוביץ' האשימה את בעלה: "אני חייבת להגיד שמערכת היחסים שהייתה לי עם בעלי בזמן הזה הייתה התנכלות כלכלית. הוא היה נרקיסיסט, לא נתן לי לצאת לעבודה וגרם לי להרגיש לא שווה". עורך דינה מסר לאחר סיום הדיון: "אני לא מחפש צידוק או סיבה למעשה מזעזע שכזה, אני חושב שחקר האמת עוד רחוק וארוך וכולנו עוד נופתע בצורה כזאת או אחרת".

ליאם הס ז"ל אותר בביתו ללא רוח חיים ועם סימני אלימות על ידי סבתו

כזכור, גופתו של ליאם הס ז"ל בן ה-6 נמצאה לפני מספר שבועות, בביתו בהרצליה, על ידי סבתו, ועליה סימני אלימות קשים. על פי החשד, אמו, סיגל יאנה איצקוביץ', רצחה אותו ואת כלב המשפחה באמצעות גרזן, ולאחר מכן יצאה מביתה והלכה לכיוון קניון שבעת הכוכבים בעיר, ושם תקפה עוברי אורח ואת מאבטח הקניון באמצעות הגרזן.