סמוטריץ' עונה לזנדברג: "הזרוע המדינית של ערפאת בכנסת ישראל"

לאחר שח"כ זנדברג קראה לשר התחבורה "נציג הזרוע המדינית של נוער הגבעות", סמוטריץ' לא נשאר חייב ואמר בתגובה: "היקום של השמאל קורס אל תוך עצמו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/10/19 21:41 כג בתשרי התשפ

סמוטריץ' עונה לזנדברג: "הזרוע המדינית של ערפאת בכנסת ישראל"
מתנצל | שר התחבורה, סמוטריץ', צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

קרב ציוצים אמתני התרחש בטוויטר בין שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' לבין חברת הכנסת תמר זנדברג (המחנה דמוקרטי), לאחר שהאחרונה האשימה את השר בגיבוי נוער הגבעות. 

הסיפור החל כאשר השר סמוטריץ' אמר הבוקר בראיון לגל"צ כי"ההתפרעות של נערי הגבעות ביצהר אינן טרור", מכיוון שמדובר באירועים פלילים ועל המשטרה למצות את הדין בהתאם לחוק הפלילי. בנוסף השווה שר התחבורה בין המחאה הקשה של הקהילה האתיופית, שהתרחשה בקיץ האחרון לבין זריקת האבנים של הנערים על חיילי צה"ל. 

חברת הכנסת זנדברג מיהרה להתראיין גם היא לרדיו הצבאי וטענה כי אינה הופתעה מאמירתו של סמוטריץ': "לא נפלתי מהכיסא כשנציג הזרוע המדינית של נוער הגבעות מתייחס בסלחנות לאלימות שלהם (נוער הגבעות) בשטחים", חברת הכנסת הוסיפה כי: "ההשוואה למחאת יוצאי אתיופיה חצופה ומופרכת". 

שר התחבורה לא נשאר חייב והגיב לדבריה בחשבון הטוויטר שלו: "לא הייתי כאן כמה שעות ואני רואה עכשיו שהזרוע המדינית של ערפאת בכנסת ישראל, זו שלא מפספסת הזדמנות לעלות להשתטח על קברו ולהתחבק עם הרוצחים ממשיכי דרכו, קוראת לעשות לאחיה המתיישבים את מה שהיא מסרבת שנים לעשות לגרועים שבאויביה המחבלים. היקום של השמאל קורס אל תוך עצמו. וזה בעיקר עצוב".