סמוטריץ' עונה לנתניהו: "ביבי מזלזל בכל מי שהוא יהודי מאמין"

מריבות סביב שולחן הממשלה. אחרי שראש הממשלה תקף את שר התחבורה, סמוטריץ' לא נשאר חייב ואומר: "יש גבול לזלזול באינטליגנציה שביבי מייחס לציבור הדתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/08/19 22:37 ו באב התשעט

סמוטריץ' עונה לנתניהו: "ביבי מזלזל בכל מי שהוא יהודי מאמין"
הסתבך שוב? סמוטריץ', צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' הגיב בדף הפייסבוק למתקפה התקשורתית של ראש הממשלה נתניהו נגדו

"אז ראש הממשלה באנגלית מצוחצחת ומשויפת בדיוק כמו שהוא אוהב  ירד עלי ואמר שדברים שאמרתי המשקפים בעיניי כמיהה של כל יהודי דתי הם ״דברי הבל מוחלטים, בלבול מוח ומגוחכים״ (אני יודע שבאנגלית של ביבי זה נשמע הרבה יותר טוב).ברוח ימים אלה כבר מודיע שאני מוחל. אתגבר", כתב סמוטריץ'.

סמוטריץ' תקף את ראש הממשלה לאחר שהאחרון תקף את אמירותיו של סמוטריץ' על 'מדינת הלכה, בכנס לחברי המפלגה הדמוקרטית: "חבר בקואליציה, לא מהליכוד- ממפלגה אחרת, אמר שהוא רוצה שתהיה פה מדינת הלכה. זו שטות מוחלטת. זה בולשיט מוחלט".

שר התחבורה הוסיף: "ביבי לא זלזל בי או בדבריי, ביבי מזלזל בכל מי שהוא יהודי מאמין. השיקולים של ביבי הם אך ורק אלקטורליים ללא שום גרעין של אמת המחוברת ליהדות. כך היה, כך הווה וכך יהיה".

"ביבי רוצה לפנות היום לקהל חילוני כדי לגרד משם עוד מנדט או שניים ולכן היום נוח על הגב של סמוטריץ׳ להוכיח עד כמה הוא נאור ומתקדם ושחלילה אף אחד לא ירתע מדגל של מדינה יהודית שמישהו מרים", המשיך השר סמוטריץ'.

השר סמוטריץ' טען כי זה עוד ספין שיוצא מבית בבלפור: "אל תדאגו, תוך יום יומיים ביבי ירדוף אחרי המצביעים הדתיים, ימרח מודעות בכל עלוני השבת והעיתונות המגזרית ויבטיח להם הרים וגבעות. שהליכוד היא היא הבית האמיתי של הציונות הדתית, של ההתיישבות ושל הימין כולו. אבל בבחירות הקרובות הציבור הדתי לא יקנה את מניפולציות השתיה והגוועלד של ביבי. כי יש גבול לזלזול באינטליגנציה שביבי מייחס לציבור הזה ואני משוכנע שהגבול הזה כבר כאן".