איילת שקד מתפוצצת על סמוטריץ': "איך אתה מעז? צהלת על הדם"

השרה לשעבר מכנה את סמוטריץ' צבוע לאחר שהתנגד לניצול של דם החטופים לצרכים פוליטיים. זאת לאחר שבזמן ממשלת בנט-לפיד ניצל את שמותיהם של הנרצחים מהפיגועים למתקפה נגד בנט ושקד

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/09/24 10:26 כח באב התשפד

איילת שקד מתפוצצת על סמוטריץ': "איך אתה מעז? צהלת על הדם"
איילת שקד, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בוקר קשה עובר על מדינת ישראל. לאחר שפורסם כי גופות שישה חטופים, שהיו בחיים עד לפני זמן קצר, הוחזרו לישראל, רבים בציבור קוראים בכל הכוח לעסקה שתחזיר את 101 החטופים שעוד בעזה. שר האוצר בצלאל סמוטריץ' תקף את הקוראים לעסקה וטען כי הם מנסים "לרקוד על הדם ולנצל אותו לצרכים פוליטיים ולהחלשת החברה הישראלית בשליחות חמאס".

שקד תוקפת את סמוטריץ'

ההתבטאות עוררה את זעמה של השרה לשעבר איילת שקד שמיהרה להצביע על הצביעות בהודעתו. היא הזכירה לו כי בזמן ממשלת בנט-לפיד, העלה שר האוצר על נס את שמות ותמונות הנרצחים מהפיגועים שקרו תחת משמרתם של בנט ושקד, והאשים את הרצח בעובדה שהקימו ממשלה יחד עם השמאל והערבים.

איך אתה מעז? צהלת על הדם, עשית עליו קמפיין שלם

"איך אתה לא מתבייש בצלאל?" תקפה שקד בהלם. "אתה רקדת על הדם, שלא נאמר צהלת על הדם, בגלל מספר בודד של פיגועים. אמרת שצריך לא להכניס אותנו לבתי כנסת. עשית על זה קמפיין שלם, והנה במשמרת שלך בצלאל: 1200 נרצחים ביום אחד, הפקרת החטופים, רצועת ביזיון שחיזבאללה יצר בצפון, ילדים שנטבחו במג׳דל שמס, עשרות אלפי פליטים בארצם, פיגועי תופת ביו"ש עם עשרות נרצחים,- איך אתה מעז?".