מסר של פיוס: ח"כ צבי סוכות קורא לאמץ את הצעתו של חנוך דאום

בהמשך להצעת חנוך דאום לשדר את טקסי הזיכרון הממלכתי והאלטרנטיבי בזמנים נפרדים, חבר הכנסת צבי סוכות מצטרף ומציע לקבל את ההצעה: "לקבל את ההצעה המרגיעה של חנוך דאום". גם חבר תוכנית הפטריוטים איתמר פליישמן צייץ: "ההצעה של דאום הגיונית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/08/24 15:00 כד באב התשפד

מסר של פיוס: ח"כ צבי סוכות קורא לאמץ את הצעתו של חנוך דאום
צבי סוכות, ארכיון, צילום: ללא

תמיכה מימין בהצעתו של חנוך דאום: ח"כ צבי סוכות צייץ היום (ד') בחשבונו ברשת X: "אני קורא לקבל את ההצעה המרגיעה של חנוך דאום. לשדר את הטקס הממלכתי המוקלט והחשוב כמתוכנן. אין לנו מדינה אחרת ולהפריט את ימי הזיכרון זו התפרקות הממלכתיות". עוד כתב סוכות: "בנוסף ובתיאום כדי שחלילה לא תהיה התנגשות - ערב זיכרון בהשתתפות הציבור והמשפחות השכולות שיחפצו בכך. השכול הנורא שפוקד אותנו השנה נוכח ומורגש מדי יום, אנחנו זקוקים להרגעת הרוחות. זו הדרך".

גם חבר תוכנית הפטריוטים קורא לאמץ את הצעת דאום

"כל סאגת הטקס מזעזעת ונגועה בכוונות רעות" כתב איתמר פליישמן בחשבונו ברשת X. "הכאב הגדול הוא על משפחות וקהילות שלא מעוניינות בפיצול וקולן חשוב וראוי להתחשבות. ההצעה של דאום הגיונית ותאפשר לכולם לחיות עם שני טקסים", הוסיף פליישמן. "זמן להרפות, לבלוע רוק ולהסכים לפשרה למרות התסכול והכעס. יש עוד 364 ימים למריבות ובטוח שננצל אותם כדרכנו".

נזכיר כי מוקדם יותר היום פרסם חנוך דאום פוסט בפייסבוק ובו הצעה הנוגעת לטקסי הזיכרון: "אני פונה לממשלת ישראל (אחרי שלצערי הרב השרה רגב לא השיבה בחיוב לבקשת הנשיא), בהושטת יד ובהצעה למען האחדות", כתב. "הואיל והארוע שלכם מוקלט, בואו נדאג שהשעות יהיו נפרדות, כך לא תהיה התנגשות וזה לא חלילה יהיה טקס מול טקס".