עם מסר בערבית מתקפה נגד בן גביר על שער עיתון יתד נאמן - עם מסר בערבית

העיתון החרדי תקף בחריפות את השר בן גביר לאחר שקרא להקים בית כנסת בהר הבית: "חוזר על קיאו ומסכן את תושבי הארץ". בעיתון פרסמו מודעה בערבית אשר קוראת שלא לעלות להר הבית

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/08/24 07:35 כג באב התשפד

מתקפה נגד בן גביר על שער עיתון יתד נאמן - עם מסר בערבית
המודעה נגד בן גביר, צילום: צילום מסך

הביקורת על עלייתו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר להר הבית לא מפסיקה. הבוקר (ג') הביטאון החרדי-ליטאי המוזהה עם סיעת יהדות התורה, "יתד נאמן", הקדיש את שער העיתון למתקפה חריפה נגד השר לביטחון לאומי לאחר שאתמול קרא להקים בית כנסת בהר הבית. על השער הראשי של העיתון הוצגה מודעה בערבית נגד עליית יהודים להר ולצידה נכתב: "השר בן גביר חוזר על קיאו ומסכן את תושבי ארץ הקודש" עוד כתבו בעיתון: "הפירומן הפוליטי מבעיר את השטח בפעם השנייה".

המתקפה נגד בן גביר

המתקפה נגד בן גביר צילום: צילום מסך

כזכור, בן גביר, התראיין אתמול בגלי צה"ל והציע להקים בית כנסת בהר הבית. בריאיון ל"ספי ויניר" אמר בן גביר: "המדיניות מאפשרת להתפלל בהר הבית, יש דין שווה בין יהודים למוסלמים - הייתי מקים שם בית כנסת". בעקבות הדברים, בלשכת ראש הממשלה מיהרו להבהיר: "אין שום שינוי בסטטוס-קוו בהר הבית".

"להעמיד במקום את בן גביר מיידית"

דבריו של השר לביטחון לאומי הובילו לחילופי מהלומות עם שר הפנים משה ארבל מש"ס, שתקף את השר: "על ראש הממשלה נתניהו לפעול מיידית להעמיד במקום את מר בן גביר אשר בדבריו גם הבוקר בעניין הר הבית. דבריו חסרי האחריות מעמידים במבחן את הבריתות האסטרטגיות של ישראל עם מדינות מוסלמיות המהוות קואליציה במאבק בציר הרשע האיראני. חוסר תבונתו עלול לעלות בדמים".

בסביבת השר בן גביר הגיבו: "חנפן השמאל הבלתי נלאה משה ארבל שמדוברר על ידי בן כספית והשמאל הקיצוני, פוזל מיום כניסתו לכנסת לתפקיד שופט עליון. הוא חנפן בלתי נלאה, לשמאל, לערבים, למערכת המשפט, ובמקרה של הר הבית גם לחמאס ולוואקף. עצם ההאשמה הקבועה שלו נגד יהודים, מייצרת סיכון בטחוני מצביעי ש"ס בחרו ימין וקיבלו את משה מרץ ארבל".