הח"כ מעוצמה יהודית מאשים: "עד שלא תתנצל, אני לא מכיר בך"

חבר הכנסת צביקה פוגל מעוצמה יהודית התראיין בתוכנית האולפן הפתוח בערוץ 14 וסיפק אמירה חריפה: "הנשיא יצחק בוז'י הרצוג פגע במוסד הנשיאות". דבריו של פוגל נאמרו בהתייחסות לאמירתו של הנשיא כי: "את הכהניזם בוודאי שצריך להוציא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/08/24 19:35 טז באב התשפד

הח"כ מעוצמה יהודית מאשים: "עד שלא תתנצל, אני לא מכיר בך"
ח"כ צביקה פוגל, עוצמה יהודית |, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חבר הכנסת מעוצמה יהודית צביקה פוגל תקף היום (ג') בחריפות את נשיא המדינה יצחק הרצוג. בראיון שקיימה עימו המגישה יערה זרד בתוכנית האולפן הפתוח בערוץ 14, נשאל פוגל על אמירתו של הנשיא מסוף השבוע האחרון:" את הכהניזם בוודאי שצריך להוציא" בהתייחס לחברות בן גביר בממשלה. פוגל שלא אהב את האמירה הגיב: "הנשיא יצחק בוז'י הרצוג פגע במוסד הנשיאות יותר מכל אחד אחר".

"אתה לא מכיר בי, אני לא מכיר בך"

חבר הכנסת פוגל המשיך בראיון וטען שהתבטאותו של הנשיא מדירה והופכת ציבור גדול של כחצי מיליון איש ללא לגיטימיים: ברגע שהוא הגדיר לא לגיטימי את כל מי שלטענתו חשוד בכהניזם, קרי חצי מיליון איש שבחרו בנו, זאת אומרת שהוא לא הנשיא של כולם. אז אדוני נשיא המדינה עד שלא תתנצל, אתה לא מכיר בי, אני לא מכיר בך". בתגובה הגיבה המגישה יערה זרד ואמרה: "דברים מאוד חריפים", אך פוגל הוסיף: "אני דואג לחצי מיליון איש שבחרו בנו ורוצים לראות אותנו בכנסת. לבוא ולעשות אותי תא"ל במילואים צביקה פוגל לא לגיטימי להיות בכנסת - לא מקובל עלי לחלוטין".

נשיא המדינה, יצחק הרצוג |

נשיא המדינה, יצחק הרצוג | צילום: Chaim Goldberg,Flash90

אמירה חסרת תקדים של נשיא המדינה

בסוף השבוע האחרון תועד נשיא המדינה יצחק הרצוג אומר למפגינים מחוץ לביתו כי צריך להוציא את הכהניזם מהממשלה. מי שמיהר להגיב אז היה השר איתמר בן גביר שאמר: "אולי מוטב שבוז'י ינהג כמו שנהג בחקירות המשטרה שלו ופשוט ישתוק - צביעות היא דבר מגעיל". עוד הוסיף ואמר: "משעשע היה לשמוע את כבוד הנשיא מתרפס בפני קומץ אנרכיסטים שמנסים לנהל את המדינה ולעשות פילוג בעם".