לאחר חודשים: הנקמה של נתניהו בגנץ

לשכת ראש הממשלה שיגרה לגנץ בקשת החזר על סך 70 אלף שקלים בגין נסיעתו הלא מאושרת לארה"ב בחודש מרץ האחרון. מטעם גנץ נמסר: "מציע לראש הממשלה לפעול להשבת חטופינו לפחות באותה הנחישות והאובססיביות כמו ברדיפה אחרי השבת הוצאות הנסיעה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/08/24 20:12 י באב התשפד | עודכן בתאריך 14/08/24 20:27

לאחר חודשים: הנקמה של נתניהו בגנץ
צילום: Noam Revkin Fenton,Flash90

לפני מספר חודשים החליט חבר הכנסת בני גנץ לנסוע לארצות הברית, שם נפגש עם בכירים רבים "מאחורי גבו" של ראש הממשלה המכהן, בנימין נתניהו. הנשיאה עוררה גלים רבים בקרב חברי הקואליציה שזעמו על המהלך המתריס, אלא שהיום הגיעה הנקמה של נתניהו.

נקמה שעולה לגנץ ביוקר

לשכת ראש הממשלה שיגרה בקשה לגנץ, עליה חתום חשב משרד ראש הממשלה. בבקשה נכתב כי על יו"ר המחנה הממלכתי להשיב את כלל עלויות הנסיעה לארצות הברית, בסך של לא פחות משבעים אלף שקלים. כך על פי גיא פלג.

גנץ עם קמלה האריס

גנץ עם קמלה האריס, צילום: המחנה הממלכתי

מלשכת יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ נמסר: "מדובר בנסיעה מדינית בעלת חשיבות עליונה שהתקיימה בזמן שגנץ כיהן כשר בקבינט המלחמה ובמהלכה נפגש עם בכירי הממשל האמריקאי בהם סגנית הנשיא, מזכיר ההגנה, מזכיר המדינה וחברי קונגרס וכן עם ראש ממשלת בריטניה ושר החוץ שלו, וכל זאת בכדי לוודא כי האינטרסים הביטחוניים הרגישים ביותר נשמרים. מציעים לראש הממשלה ואנשיו, לפעול להשבת חטופינו ותושבי הצפון הביתה, לפחות באותה הנחישות והאובססיביות כמו ברדיפה אחרי השבת הוצאות הנסיעה של גנץ"

כזכור, כבר אז הודיעה לשכת ראש הממשלה כי הנסיעה הייתה מנוגדת לתקנון הממשלה, ולכן לא התייחסו אליה כאל ביקור רשמי, המדינה לא מימנה את הביקור וגנץ השתמש בתקציב המפלגה לשם כך. עם זאת, התלוו אליו מאבטחים.