Deprecated: md5(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/func.php on line 1072
עמית הלוי לוקח אחריות על חיסול הנייה: "יודעים להגיע למיטה של כל אחד" - כיפה
מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

עמית הלוי לוקח אחריות על חיסול הנייה: "יודעים להגיע למיטה של כל אחד"

בדיון בוועדת החוקה נשא חבר הכנסת מהליכוד עמית הלוי דברי פתיחה והתייחס לחיסולים האחרונים, בהם גם לחיסול בכיר חמאס איסמעיל הנייה: "זה אירוע אסטרטגי ושדרג את ההרתעה הישראלית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/08/24 10:50 כו בתמוז התשפד

עמית הלוי לוקח אחריות על חיסול הנייה: "יודעים להגיע למיטה של כל אחד"
אסמאעיל הנייה, צילום: Hassan Jedi/Flash90

בדיון בוועדת חוק חוקה ומשפט, התייחס הבוקר (ה') חבר הכנסת עמית הלוי מהליכוד לחיסולים האחרונים במזרח התיכון בהם חיסול פואד שוכר רמטכ"ל חיזבאללה וראש הלשכה המדינית של חמאס איסמעיל הנייה: "אין ספק שזה אירוע אסטרטגי ששדרג את ההרתעה הישראלית".

"אירוע אסטרטגי ששדרג את ההרתעה הישראלית"

בעוד מדינת ישראל לקחה אחריות רשמית על חיסול שוכר וראש הממשלה אף התייחס אליה בנאומו אמש. לגבי חיסול הנייה לא ניתנה כל התייחסות או לקיחת אחריות. אמש עם היוודע דבר החיסול. היום כאמור חבר הכנסת עמית הלוי התייחס לחיסולים ורמז לכאורה על קשר ישראלי לחיסול הנייה: "אני חושב שהערך הגדול בלוויה הזו היום היא שכל אדם בטהרן, לא רק בטהרן, יודע שהוא הולך לישון כשמי שזה לא יהיה, בין אם זה מדינת ישראל בין אם זה מדינות אחרות, יודעות להגיע לחדר משכבך".

הרמטכ"ל הרצי הלוי

הרמטכ"ל הרצי הלוי | צילום: דובר צה"ל

ח"כ הלוי הוא גם חבר ועדת החוץ והביטחון שנודע כמבקר חריף של הרמטכ"ל הלוי והתנהלות מערכת הביטחון בכלל במלחמה. בדבריו ציין הפעם את הפעילות לשבח והפגין אופטימיות בנוגע למהלך והשלכותיו: "אין ספק שזה אירוע אסטרטגי ששדרג את ההרתעה הישראלית וקצת השיב אותה למקום הראוי. וכל אחד שהולך לישון, שיהרהר בעניין הזה במזרח התיכון ביכולות האלה של ישראל".