צבי סוכות על הפריצה לשדה תימן: "עומד מאחורי מה שעשיתי"

חבר הכנסת צבי סוכות הודיע במהלך דיון בוועדת החוץ והביטחון בכנסת ישראל כי הוא אינו מצטער על הפריצה לבסיס שדה תימן ובנוסף הוא עומד מאחוריי מה שעשה: "עשיתי את עבודתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/07/24 14:05 כה בתמוז התשפד

צבי סוכות על הפריצה לשדה תימן: "עומד מאחורי מה שעשיתי"
צבי סוכות | , צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

פרשת מעצר הלוחמים בשדה תימן והמחאות שפרצו בעקבותיה ממשיכות לעורר הדים. במהלך דיון שנערך היום (ג') בוועדת החוץ והביטחון בכנסת, חבר הכנסת צבי סוכות ממפלגת הציונות הדתית, שפרץ למתקן המעצר "שדה תימן" במחאות על מעצר הלוחמים בתחילת השבוע, הודיע כי הוא "לגמרי עומד" מאחורי מה שעשה.

צבי סוכות בשדה תימן |

צבי סוכות בשדה תימן |, צילום: דוברות

צבי סוכות: "עשיתי את עבודתי"

חברת הכנסת קארין אלהרר נדהמה לשמוע זאת ושאלה את סוכות: "אתה עוד עומד מאחורי זה?", ובתגובה חבר הכנסת מהציונות הדתית השיב לה: "כן. אני עשיתי את עבודתי". בתשובה לשני חברי הכנסת, יושב ראש הוועדה, חבר הכנסת יולי אדלשטיין ביקש מהנוכחים להפסיק לדבר על הנושא כי הוא לא רוצה שיראו שלפעמים אפשר להוציא אותו מהכלים.

תשעה חיילים נעצרו בחשד להתעללות במחבל נוח'בה

כזכור, חוקרי המשטרה הצבאית החוקרת פשטו בתחילת השבוע על בסיס שדה תימן, בו מוחזקים מחבלי הנוח'בה. תשעה לוחמי מילואים ששמרו על מחבלי הנוחבה בבסיס עוכבו לחקירה. הלוחמים חשודים בפרשת התעללות חמורה במחבל, שפונה מהמקום במצב קשה עם פציעות חמורות בפי הטבעת. בעקבות מעצר הלוחמים, מהומות פרצו בבסיס ובמשרד מצ"ח בבית ליד. המחאות הגיעו לשיאן כאשר המפגינים פרצו לבסיסים.