איילת שקד כבר לא מסתתרת: "ברגע שיכריעו שיש כאן בחירות"

שרת המשפטים לשעבר ממשיכה לפזר רמזים לגבי חזרתה האפשרית לחיים הפוליטיים. על פגישת בנט-ליברמן השבוע היא אומרת: "אני חושבת שזה איחוד שצריך לקרות ואני מאמינה שהוא יקרה". היא מקשיחה עמדות מול החרדים: "להפעיל עליהם סנקציות אישיות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/07/24 13:55 יג בתמוז התשפד

איילת שקד כבר לא מסתתרת: "ברגע שיכריעו שיש כאן בחירות"
איילת שקד, צילום: Avshalom Sassoni,Flash90

"אני אקבל החלטה אם לחזור לפוליטיקה ברגע שיכריעו שיש כאן בחירות. דבר אחד ברור: הממשלה ומי שעומד בראשה הרסו את ההרתעה של ישראל, זו בושה וחרפה". כך תקפה הבוקר (ו') שרת המשפטים לשעבר, איילת שקד, באירוע "משען תרבות" בתל אביב. היא הוסיפה: "קרסו כאן מערכות שלמות ואיש לא עושה דבר".

על המפגש בין נפתלי בנט לאביגדור ליברמן שהתרחש השבוע, אמרה שקד: "אני חושבת שזה איחוד שצריך לקרות ואני מאמינה שהוא יקרה, חייבים אלטרנטיבה ימנית למפלגות הימניות שהובילו את המדינה בטבח השבעה באוקטובר. צריכים כאן הנהגה אחראית שתדע לטפל בכל הבעיות כולל זו הכלכלית שקשורה במחירי הדיור".

בנט וליברמן, השבוע

בנט וליברמן, השבוע צילום: שימוש לפי סעיף 27 א'

"צריך לשלוח להם צווי גיוס ולהפעיל עליהם סנקציות אישיות"

לגבי גיוס החרדים החליפה שקד את הטון לחריף הרבה יותר ואמרה: "החוקים של הממשלה רק מחזקים את ההשטמטות, צריך לשלוח להם צווי גיוס ולהפעיל עליהם סנקציות אישיות, אם לא, לא יקרה שום דבר. ועדת החוץ וביטחון ממשיכה להנציח את ההשתמטות בצעדים שלה. אי אפשר לדבר עם חלק מהחרדים, צריך להוציא צווים".

שקד בכנס, היום

שקד בכנס, היום צילום: ללא