טלי גוטליב: לגמרי מבינה את האתוס של האויב

לאחר מטח נוסף לעבר יישובי הצפון הבוקר, חברת הכנסת מהליכוד תקפה בחשבון ה-X שלה את מדיניות התגובה של ישראל: "העובדה שחיזבאללה יורה על הצפון ומעלה אותו באש, ואנחנו רק מגיבים היא חרפתית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/07/24 14:54 ה בתמוז התשפד

טלי גוטליב: לגמרי מבינה את האתוס של האויב
טלי גוטליב, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מטח שיגורים נוסף לצפון הבוקר הביא לפציעתו באופן אנוש של אדם ביישוב כברי. השיגורים הבלתי פוסקים כבר גבו במהלך השבוע האחרון את חייהם של שלושה, בני הזוג ניר ונועה ברנס ורס"ן במילואים איתי גלאה זכרונם לברכה. על רקע ההתחממות בצפון והתגובה או חוסר התגובה מצד ישראל לאירועים, תקפה חברת הכנסת טלי גוטליב בציוץ את "שיטת האיפוק וההכלה" וקראה לאמץ גישה התקפית יותר.

ירי רקטי ליישובי הצפון |

ירי רקטי ליישובי הצפון | צילום: David Cohen,Flash90

גוטליב נמנעה מלהזכיר את צה"ל או ממשלת ישראל במפורש, אך קראה לשינוי התגובה כנגד חיזבאללה: "תסלחו לי מאד. אני לא לוחמת. אבל לגמרי מבינה את האתוס של האויב. העובדה שחיזבאללה יורה על הצפון ומעלה אותו באש, ואנחנו רק מגיבים היא חרפתית. די נמאס".

לבסוף הוסיפה גוטליב מהי לדעתה הדרך הנכונה להשיב את הביטחון ואת תושבי הצפון לבתיהם: "אני ועוד רבים לצידי דורשים התשה ארטילרית ושיטוח 15 קילומטר בדרום לבנון. אז ורק אז שליטה צבאית על מנת להשיב את תושבי הצפון לבתיהם. שיטת האיפוק וההכלה ותגובה בהתאם לתקיפת האויב היא משפילה ובלתי נסבלת ברמת החוסן והבטחון הלאומי".