"בן גביר הורה לחזל"ש את מערכת היחסים עם ש"ס"

ח"כ אליהו רביבו סיפר כי שמע שבן גביר הורה על הפסקת המגעים עם ש"ס, זאת על רקע המשבר בין הסיעות סביב חוק הרבנים. עוד דווח כי עקב פטירת אחיו של דרעי, החליט בן גביר להשעות זמנית את הקמפיין נגד ש"ס

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/07/24 19:26 ג בתמוז התשפד

"בן גביר הורה לחזל"ש את מערכת היחסים עם ש"ס"
דרעי ובן גביר, מערכת יחסים במשבר, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

משבר עמוק נוצר בין ש"ס לבין עוצמה יהודית על רקע חוק הרבנים. חבר הכנסת מטעם הליכוד אליהו רביבו אף אמר היום (ג') ב-103FM כי "אני בינתיים מקבל ידיעות שהשר בן גביר הורה לחזל"ש את מערכת היחסים עם ש"ס ולהפסיק עם הפעולות שהוא הורה לגביהן, ואני מצר עליהן. אני רוצה לקוות שמעלים מחדש את חוק הרבנים".

עם זאת, עקב פטירתו של הרב יהודה דרעי, אחיו של יו"ר ש"ס אריה דרעי, הורה בן גביר לעצור את הקמפיין נגד דרעי ומפלגתו. כמו כן בוטלו הראיונות שתוככנו ליממה הקרובה, כך דיווח כתב וואלה יקי אדמקר.

העימות בין חברי הקואליציה

כזכור, הבוקר התבטא השר בן גביר בנוגע למשבר החמור בקואליציה ואמר כי "דרעי רוצה עסקה מופקרת וכניעה, אני רוצה לחץ צבאי והכרעה". אתמול אמר בן גביר כי דרעי הוא זה שעומד על כך שבן גביר לא יצורך לקבינט המלחמה: "זה לא מפתיע, משום שבעוד השר בן גביר דוחף להכרעה וכתישת האויב בכל החזיתות, דרעי דוגל בכניעה והתרפסות, ודוחף לעסקה מופקרת - בניגוד מוחלט לעמדת בוחרי ש"ס".