נתניהו מבהיר: "אין שינוי בעמדת ישראל ביחס למתווה השחרור של ביידן"

ראש הממשלה פתח את ישיבת הממשלה ואמר כי אין שינוי בעמדת ישראל ביחס למתווה השחרור של ביידן: "החמאס הוא המכשול היחיד לשחרור חטופינו. בשילוב של לחץ מדיני ולחץ צבאי, וקודם כל לחץ צבאי, אנחנו נשיב את כולם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/06/24 13:35 כד בסיון התשפד

נתניהו מבהיר: "אין שינוי בעמדת ישראל ביחס למתווה השחרור של ביידן"
נתניהו בישיבת הממשלה, צילום: צילום מסך

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נאם היום (א') בפתח ישיבת הממשלה והתייחס להתפתחויות השונות. הוא התייחס להצעה החדשה של ביידן, ללחימה ברצועת עזה ולהתחייבות שלו להחזיר את כלל החטופים.

"אין שום שינוי בעמדת ישראל ביחס למתווה השחרור שהנשיא ביידן בירך עליו", אמר נתניהו. "היום כולם יודעים אמת פשוטה: החמאס הוא המכשול היחיד לשחרור חטופינו. בשילוב של לחץ מדיני ולחץ צבאי, וקודם כל לחץ צבאי, אנחנו נשיב את כולם - את כל 120 חטופינו, החיים והחללים כאחד".

"לכל מי שמטיל ספק בהשגת יעדים אלה, אני שב ואומר: אין תחליף לניצחון"

נתניהו הוסיף: "בהמשך היום אני אקיים הערכת מצב בפיקוד הדרום. אני אעמוד מקרוב על קצב התקדמות הלחימה והתכניות שלנו להשלמת מטרות המלחמה. כוחותינו פועלים ברפיח, בסג'עייה, בכל מקום ברצועת עזה. מדי יום הם מחסלים עשרות מחבלים. זהו מאבק קשה שמתנהל מעל הקרקע, לפעמים בקרבות פנים-אל-פנים, והוא מתנהל גם מתחת לקרקע".

"אנחנו מחויבים להילחם עד שנשיג את כל יעדינו: חיסול החמאס, השבת כל חטופינו, הבטחה שעזה לא תהווה עוד איום על ישראל והחזרת תושבינו בדרום ובצפון בביטחה לבתיהם. לכל מי שמטיל ספק בהשגת יעדים אלה, אני שב ואומר: אין תחליף לניצחון. לוחמינו לא נפלו לשווא. לא נסיים את המלחמה עד שנשיג את כל יעדינו. אני שולח תנחומים למשפחות היקרות של לוחמינו הגיבורים שנפלו בקרבות ברצועת עזה וביהודה ושומרון בשבוע האחרון. אנחנו מחבקים את המשפחות השכולות ברגע ייסורן הקשה", סיים.